ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نقد و بررسی‌

دوربین ارزان‌قیمت GoPro با نام HERO لو رفت

کمتر کسی است که دوربین های GoPro را نشناسد، گجت های جذابی که به وسیله اتصال کردن آنها به خود، حین ماجراجویی های خود می توانید به خلق ویدیوهای هیجان انگیز بپردازید. اما پتاپیکسل از ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

کمتر کسی است که دوربین‌های GoPro را نشناسد؛ گجت‌های جذابی که با اتصال آن‌ها به خود، حین ماجراجویی می‌توانید به خلق ویدیوهای هیجان‌انگیز بپردازید. حالا پتاپیکسل از نسل بعدی دوربین‌های گوپرو که ارزا‌‌ن‌قیمت‌تر از مدل‌های فعلی است، خبر داده.

دوربین ارزان‌قیمت جدید که HERO نام دارد، به‌دلیل کاهش قیمت از برخی قابلیت‌ها مثل صفحه‌نمایش لمسی، تصویربرداری 4K و یا حتی ارتباط بی‌سیم به‌وسیله وای‌فای و بلوتوث محروم خواهد بود.

هیرو توانایی فیلم‌برداری در رزولوشن‌های ۱۰۸۰ پی و ۷۲۰ پی به‌ترتیب با سرعت ۳۰ و ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. دکمه‌ای برای کارهایی مثل روشن‌شدن، شروع عکاسی و فیلم‌برداری روی آن تعبیه شده است و می‌توان به‌وسیله لنز ۵ مگاپیکسلی، با سرعت ۵ فریم بر ثانیه عکاسی سریع کرد و همچنین ویدیوی TimeLapse گرفت.

دوربین ۱۱۰ گرمی همراه با یک کاور جدانشدنی کاملاً ضدآب عرضه می‌شود و امکان شنا در عمق ۴۰ متری با آن را فراهم می‌کند. قابلیت تشخیص نور کم به‌صورت خودکار از دیگر ویژگی‌های این دوربین است. باتری این دوربین تا ۲.۵ ساعت دوام می‌آورد و به‌وسیله کارت حافظه جانبی SD می‌توانید تا ۳۲ گیگ فضا به آن اضافه کنید.

دوربین هیرو هنوز معرفی نشده است؛ بنابراین از قیمت دقیق آن هم خبری در دست نیست. اما پتاپیکسل معتقد است که این دستگاه یک دوربین میان‌رده و ارزان‌قیمت خواهد بود.

به نظر شما آیا هیرو هم می‌تواند موفقیت نسل قبلی خود را تکرار کند؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۷ مهر ۱۳۹۳

    این دوربین های " GoPro " وقعا دنیا رو متحول کرد!
    واسه کارای اکشن خیلی عالیه! مث دوچرخه سواری

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۶ مهر ۱۳۹۳

    ما بکس دیجیاتو داریم پول جمع میکنیم یکی برای مانی عزیز بگیریم

  • Sir Mehdi Ive
    Sir Mehdi Ive | ۶ مهر ۱۳۹۳

    كلا فقط از دوربين هاى DSLR خوشم مياد،دوستانى كه ميگن دوربين فلان گوشى چندمگاپيكسله و كيفيتش از فلان گوشى ديگه بالاتره بايد بگم كيفيت ربطى به مگاپيكسل نداره به سنسور ربط داره و سايزش،واسه همين يه دوربين مثل Canon Eos-1D X با دوربين ١٨ مگاپيكسلى قيمتى حدود ٣٠ ميليون تومان تو ايران داره و تو خارج قيمتش ٦٩٠٠ دلاره

  • علی سعیدی
    علی سعیدی | ۶ مهر ۱۳۹۳

    ظاهر عجیب غریبی داره.
    امیدوارم قیمتش منصفانه باشه تو ایران

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی