ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

HD Audio Recorder، ضبط های خبرنگاری را به چالش می کشد

وقتی صحبت از ضبط صدا می شود، ناخودآگاه به یاد خبرنگاران شبکه های خبری و ضبط های خبرنگاری حرفه ای آنها می افتیم؛ ضبط هایی کوچک و گران قیمت که صدای آدم ها و محیط ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ مهر ۱۳۹۳ | ۲۰:۰۰

وقتی صحبت از ضبط صدا می شود، ناخودآگاه به یاد خبرنگاران شبکه های خبری و ضبط های خبرنگاری حرفه ای آنها می افتیم؛ ضبط هایی کوچک و گران قیمت که صدای آدم ها و محیط اطراف را با بیشترین جزئیات ممکن، و به شفاف ترین حالت در خود ذخیره می کنند. با این وجود، ضبط صدا فقط مختص خبرنگاران نیست؛ دانشجویان، آهنگسازان و محققین نیز گاهی سر و کارشان به ابزارهای ضبط صدا می افتد.

درست است که بیشتر مردم برای ضبط صداهای محیط، مجهز به ضبط خبرنگاری حرفه ای نیستند، اما مطمئنا تعداد کثیری از آنها در جیب خود یک تلفن هوشمند به همراه دارند که قادر است همان کار را به انجام رساند. با این وجود، اپلیکیشن هایی که به صورت پیش فرض برای ضبط صدا روی این گجت ها نصب شده اند، عموما دارای کیفیت پایینی بوده و از نداشتن گزینه های کافی برای تغییرات رنج می برند.

HD Audio Recorder اپلیکیشنی است که از گجت شما، یک ضبط خبرنگاری حرفه ای می سازد. در این اپلیکیشن شما می توانید صداهای محیط را با کیفیت AAC (برای زمان های طولانی و همراه با کمی افت کیفیت) و یا PCM (برای داشتن حداکثر کیفیت، اما حجم فایل بیشتر) در حافظه گجت خود ذخیره کنید. پس از اتمام ضبط هم می توانید فایل هایی را که با فرمت wav. ذخیره شده اند را ویرایش کنید. از جمله این تغییرات، امکان حذف نویزهای محیط، افزایش صدای اصلی و کاهش صدای پس زمینه، افزایش سرعت پخش صوت و بالا بردن حجم صداهاست. همچنین شما با HD Audio Recorder قادرید از صداهایی که ضبط کرده اید به عنوان صدای زنگ موبایلتان هم استفاده کنید.

کیفیت صداهایی که با کمک این اپلیکیشن می توانید ضبط کنید خارق العاده اند و پر بیراه نیست اگر بگوییم که حتی می توانند از لحاظ کیفیت، با ضبط های خبرنگاری هم رقابت کنند. دانلود HD Audio Recorder برای کسانی که به دنبال ثبت صداها با حداکثر کیفیت اند امری واجب است. پیشنهاد می کنیم همین حالا این اپلیکیشن یک مگابایتی را از کافه بازار دانلود کنید.

HD Audio Recorder Pro

HD Audio Recorder Pro

سازنده: Motivity Labs, Inc قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۷ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۷ مهر ۱۳۹۳

    ممنون بابت معرفی اَپ.
    اگه یه app مشابه که توی اکثر پلتفرم ها هم مشترک باشه معرفی میکردین بهتر نبود؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی