ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس کارت گرافیکی Ares III را معرفی کرد

برند تایوانی ایسوس یکی از برترین تولید کنندگان سخت افزار در بازار محسوب شده و همواره در عرصه ی کارت های گرافیکی حرف های زیادی برای گفتن داشته است و نمی توان کتمان کرد که ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۱۸

برند تایوانی ایسوس یکی از برترین تولید کنندگان سخت افزار در بازار محسوب شده و همواره در عرصه ی کارت های گرافیکی حرف های زیادی برای گفتن داشته است و نمی توان کتمان کرد که محصولات این شرکت در زمینه ی یاد شده همواره جز محبوب ترین ها هستند.

کمپانی مورد بحث اخیراً یکی از کارت های پرچمدار خودش یعنی Ares III را به بازار ارائه کرده است که به جد می توان آن را یکی از خواستنی ترین و قدرتمند ترین کارت های عرضه شده برای علاقه مندان دنیای بازی های کامپیوتری دانست.

در ادامه ی مطلب با مطالعه ی بیانیه خبری که دفتر روابط عمومی ایسوس برای دیجیاتو در رابطه با کارت گرافیکی یاد شده ارسال نموده است می توانید در مورد این محصول منحصر به فرد اطلاعات بیشتری را کسب نمایید.

سریعترین کارت گرافیکی گیمینگ دنیا با سیستم خنک کنندگی مایع، مجهز به دو پردازنده گرافیکی  R9 290X از 15 درصد عملکرد سریعتر نسبت به GTX Titan Z در رزولوشن 4K/UHD برخوردار است. خانواده معروف محصولات حرفه ای ایسوس که با نام ROG شناخته میشود،جدیدترن محصول خود را به نام  Ares III  معرفی نمود، که تنها تعداد محدودی از آن ساخته شده است.

Ares III سریعترین کارت گرافیکی گیمینگ با سیستم خنک کنندگی آبی یک اسلاتی است.  این غول گرافیکی ایسوس به دو پردازنده AMD Radeon Hawaii XT R9 290 و حافظه 8 گیگابایتی از نوع GDDR5 مجهز شده است و فرکانس پردازنده گرافیکی تا 1030 مگاهرتز اورکلاک گشته.

نتایج آزمونهای بنچمارک 3DMark Fire Strike Extreme و4 Battlefield نشان داد که عملکرد کارت گرافیکی یاد شده در مقایسه با GTX Titan Z و در رزولوشن 3840x2160 به ترتیب 15 و 33 درصد بهتر است.

کارت گرافیکی مورد بحث از طراحی سیستم خنک کنندگی مایع  ویژه ای برخوردار است که دمای آن را در مقایسه با مدل مرجع Radeon R9 295X2 تا 25 درصد خنکتر نگه میدارد. Ares III با تجهیزات پیشرفته Super Alloy Power ساخته شده است تا در کنار فناوری GPU میزان پایداری و توان خنک کنندگی کارت را افزایش دهد و عملکردش را در حین اورکلاکینگ و انتقال آنلاین تصاویر بهبود بخشد.

ASUS_ROG_Ares_III_with_universal_fittings

 طراحی خاص در نسخه های محدود

ایسوس برای ساخت کارت گرافیکی Ares III همانند سایر محصولات خود با دقت و حساسیت بالایی عمل کرده و با درنظر گرفتن جزئیات متعدد، یک کارت گرافیکی با طراحی خاص را در نسخه های محدود طراحی نموده است.

همانطور که گفته شد عملکرد سیستم خنک کنندگی منحصر بفرد این کارت گرافیکی 25 درصد در مقایسه با کارت مرجع R9 295X2 بهتر و خنکتر است و در رزولوشن 4K Ultra High نیز تا 15 درصد سریعتر از GTX Titan Z فعالیت میکند. با توجه به اینکه تنها 500 نسخه از این کارت گرافیکی طراحی و ساخته شده است، Ares III به عنوان یک محصول با مخاطبان ویژه و با نیازهای خاص در نظر گرفته میشود.

 فناوری انحصاری Digi+ VRM و Super Alloy Power

در ساخت Ares III از فناوری انحصاری Digi+VRM به همراه طراحی مدار برق رسانی 16 فاز و خازن های 10K ژاپنی استفاده شده است، در نتیجه نویز الکتریکی کارت در مقایسه با مدار 12 فاز Radeon R9 265X به میزان 30 درصد و مصرف انرژی تا 15 درصد کاهش یافته است.

 فناوری GPU Tweak و ابزار انتقال تصاویر آنلاین

GPU Tweak یک ابزار انحصاری ایسوس است که به کاربران اجازه میدهد تا به بالاترین سطح از عملکرد و توانایی کارت گرافیکی خود دست یابند. کنترل دقیق سرعت پردازنده، ولتاژ و عملکرد فن کارت به صورت آنی از طریق یک رابط کاربری تعاملی از ویژگی های بارز GPU Tweak است  و به واسطه آن کاربران می توانند عملیات اورکلاکینگ را به سادگی و اطمینان بیشتری انجام دهند.

به علاوه GPU Tweak از ابزار انتقال آنی فایلهای ویدیویی به صورت آنلاین برخوردار است در نتیجه سایر کاربران نیز می توانند آنچه را که در محیط بازی رخ میدهد را به طور همزمان مشاهده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • reza
    reza | ۹ مهر ۱۳۹۳

    حیف نیست این به این خوشگلی بره تو کیس و دیگه نبینیمش؟؟؟

  • LG Forever
    LG Forever | ۷ مهر ۱۳۹۳

    کیفشو میبین میفهمی خودش چیه :)

  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۷ مهر ۱۳۹۳

    عجب شاخیه! خیلی توپه! ساخته شده واسه گیم.....ساخت ایسوس هم هست. یه مدل استثنایی......خشگل, کم مصرف,
    ای جان..... رویای یه pc گیمر..... ;)
    ما که پولش نیست اونایی که دارن و میخرن مبارکشون باشه! :)

  • مصطفی فراهانی
    مصطفی فراهانی | ۷ مهر ۱۳۹۳

    ايسوس هم هر چند وقت يكبار يه رويا براي ما نمايش ميده ، جيگرمون رو مي سوزونه و تمام :(

  • M.S.N
    M.S.N | ۷ مهر ۱۳۹۳

    گرافیکه چقدر خفنه
    کیفش چقدر خفنه
    تولید محدود
    خدایا برسون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی