ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتورهای جدید SD595 و SD395 از سامسونگ وارد بازار ایران شدند

سامسونگ یکی از برترین برندهای تولید کننده ی مانیتور در بازارهای جهانی و کشورمان ایران محسوب می شود که محصولاتش در این عرصه همواره پیشتاز بازار بوده اند و با تکنولوژی های نوینی که در هر ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۷ مهر ۱۳۹۳ | ۱۲:۱۵

سامسونگ یکی از برترین برندهای تولید کننده ی مانیتور در بازارهای جهانی و کشورمان ایران محسوب می شود که محصولاتش در این عرصه همواره پیشتاز بازار بوده اند و با تکنولوژی های نوینی که در هر سری جدید با خود به همراه می آورند کاربران را شگفت زده می نمایند.

مدل های SD595 و SD539 از جمله محصولات جدید این برند کره ای در زمینه ی مورد اشاره محسوب می شوند که علاوه بر طراحی جذاب و جدیدشان دارای بهبودهایی اساسی در زمینه ی کیفیت تصویر و زاویه ی دید بوده اند.

در ادامه ی مطلب از شما دعوت می نماییم بیانیه ی خبری که از طریق دفتر روابط عمومی سامسونگ در تهران به دستمان رسیده است و به معرفی این دو مدل جدید می پردازد را مطالعه بفرمائید تا با مانیتورهای SD595 و SD539 به صورت کامل آشنا شوید.

سری مانیتورهای 2014 سامسونگ با کیفیت تصویر Full HD و طراحی منحصر‌ به‌ فرد، که تجربه بی‌ نظیری را برای مصرف‌ کنندگان خانگی و تجاری ارائه می‌کنند، به بازار آمد. این محصولات شامل مانیتورهای SD595 و SD395 هستند که از آخرین نوآوری‌ و فناوری‌‌های مربوط به نمایشگرها بهره می‌گیرند و طراحی زیبا و کاربردی دارند.

به گفته جونگ هوانگ کیم، نایب رئیس ارشد نمایشگرهای تصویری سامسونگ الکترونیکس، سری جدید مانیتورهای سامسونگ، تقاضای روزافزون مشتریانی را که به ‌دنبال بالاترین رزولوشن، کیفیت تصویر بهینه، طراحی بی‌ نظیر و بهترین سیستم چند‌رسانه‌ ای برای سرگرمی هستند پاسخ می‌دهد.

مانیتور SD595

SD595-ready-1

طراحی ساده و مینیمال مانیتورهای 23.6 و 27 اینچی SD595 به کاربران اجازه می‌دهد بدون هیچ مزاحمت یا اختلالی بر محتوا تمرکز کنند. این مانیتور دارای قابی فوق‌ العاده باریک است که به بییننده، فضای بیشتری را برای لذت بردن از صفحه نمایش می‌دهد و با یک پایه خطی T شکل مدرن و متالیک که تصور شناور بودن مانیتور را در هوا القا می‌کند، کامل می‌شود.

SD595-ready-2

ماینتور SD395

SD395 1

مانیتورهای 23.6 و 27 اینچ مشکی SD395 با طراحی جدید سامسونگ به نام Touch Of Color، در هر فضایی جلوه می‌ کنند. قاب باریک این مانیتور آبی شفاف کم‌ رنگ است که نور زیبایی را در اطراف مانیتور ایجاد می‌ کند. این در حالیست که بدنه‌ براق و شفاف کریستالی و نازک پایه‌ این مانیتور، ظاهری متفاوت به آن می‌ بخشد.

SD3953

ویژگی‌های برتر مانیتورهای SD395 و مانیتور SD595

- امکان دید از هر زاویه

595-178 degree

زاویه دید گسترده این مانیتورهای LED به کاربر اجازه می‌دهد تا زاویه 178 درجه عمودی و افقی، نسبت کنتراست به رنگ طبیعی یکنواخت را مشاهده کند. به این ترتیب در موقعیت‌هایی مانند زمانی که چند نفر دور تا دور مانیتور نشسته‌اند و در حال تماشای ویدئو هستند، این مانیتورها بهترین کیفیت تصویر را ارائه می‌کنند.

ارتقای کیفیت تصاویر

595-upscaling

با تکنولوژی جادویی Upscale، کاربران می‌توانند کیفیت تصویر بالاتری را حتی با محتوای دارای رزولوشن پایین‌ تر تجربه کنند. چرا که مانیتورهای SD395 و SD595 با ارتقای کیفیت تا حد FHD، از نشان دادن تصاویر مخدوش جلوگیری می‌ کند و تصاویر شفاف و خیره‌کننده‌ای را به نمایش می‌گذارند.

حالت بازی؛ تجربه هیجان‌انگیز‌تر  بازی

595-game-mode

تنها با لمس یک دکمه و فعال کردن حالت بازی (Game Mode) تنظیمات مانیتور تغییر کرده و تجربه‌ بازی به حداکثر کیفیت می‌رسد. حالت بازی به طور هوشمند، تغییرات رخ داده در هر صحنه را تشخیص داده و کیفیت رنگ و درجه کنتراست را افزایش می‌ دهد. در این حالت، نقاط تاریک، تاریک‌ تر و نقاط روشن، روشن‌ تر می‌شود و در نتیجه در تمام طول بازی می‌توان همه‌ جزئیات را دید. به کمک زمان پاسخ‌گویی ویدئویی سریع‌، تأخیر بسیار کم و نامحسوسی بین کنش انجام شده و تصاویر بازی وجود دارد.

ورودی‌های چند ‌منظوره برای پشتیبانی دستگا‌ه‌های مختلف

595-ports

این مانیتورها از طریق HDMI به کنسول‌های بازی، دستگا‌های پخش بلو-ری (Blue Ray) و دیگر دستگاه‌ های صوتی و تصویری متصل می‌ شوند. ورودی‌ D-Sub نیز یک ورودی دیگر است که به ‌وسیله آن می‌توان به اکثر کامپیوترها وصل شد. به این ترتیب کاربر قادر است به راحتی از این مانیتورها برای کار کردن، بازی کردن، مشاهده محتوا و... استفاده کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (32 مورد)
  • امیر
    امیر | ۳۰ فروردین ۱۳۹۴

    **** گارانتی افتضاح ****

    پنل مانیتور 595 من از اول (ایراد ساخت) خراب بود و وقتی از سام سرویس خواستم که مشکل رو حل کنه گفتن نهایتش پنل رو تعویض می کنیم ( یعنی صرفا تعمیر !!!) و امکان تعویض مانیتور نیست. وقتی هم شکایت کردم که من پول مانیتور نو دادم و تعمبری نمی خوام و من نباید بابت بی کفایتی واحد کنترل کیفیت سام سرویس متضرر بشم، خیلی شیک گفت (خانم کد 121): همینه که هست !!!! و کس دیگه ای هم غیر از من جواب گو نیست. (ادبیات 100% چاله میدونی!!!)

    از مادیران شرایط گارانتی رو پرسیدم گفتن تا 168 ساعت کارکرد و تا سه ماه از گارانتی (زمان خرید) ایراد فنی از این سبک (خرابی پنل) کلا مانیتور رو عوض می کنن.

    این مدل مانیتور کلا مورد زیاد داره و اگر با برنامه PassMark MonitorTest تست کنید متوجه سرعت فوق العاده پایینش تو تست سرعت میشید. اون گزینه Game Mode هم کلا بی خاصیته و صرفا کنتراست الکی میده و لا غیر در صورتی که Reader Mode تو مانیتورهای ال جی واقعا تو کاهش نور آبی پر انرژی موثره و برای چشم مفیده.
    +++من که %100 از خریدم پشیمونم+++

    • ناشناس
      ناشناس | ۱۱ فروردین ۱۳۹۵

      سلام من تازه اینو خریدم و تو همچین مورد هایی که میگی اصلا نیست متاسفانه بعضی ها الکی حرف در میارن بعدشم عموی من اون جا کار میکنه اون اقایی که میگی عموی منه تو هم احتمالا برا ی شرکت الجی کار میکنی و این کاررو میکنی که بیان از الجی بخرن

  • محسن
    محسن | ۵ بهمن ۱۳۹۳

    سلام مانیتور 24 سامسونگ گرفتم روی 1080 که تنظیم میکنم دور مانیتورم 3سانت سیاه میشه با ورودی hdmi وصلم

  • آریا
    آریا | ۷ مهر ۱۳۹۳

    تا وقتی IPS هست چرا باید این رو آدم بخره؟

  • سعید
    سعید | ۷ مهر ۱۳۹۳

    مانیتور FullHD دیگه هر چی باشه راضی کننده نیست، منتظر مانیتورهای QHD یا 4K هستیم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی