ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز ۱۰ از سال آینده عرضه می شود؛ نسخه Preview از فردا در دسترس است

امشب مایکروسافت در مراسمی که ساعتی پیش در سانفرانسیسکو ترتیب داد، از جدیدترین سیستم عاملش پرده برداشت. ویندوز جدید با نام Windows 10 در این مراسم معرفی شد. سیستم عامل جدیدی که مایکروسافت با ابزارها ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۸ مهر ۱۳۹۳ | ۲۳:۳۰

امشب مایکروسافت در مراسمی که ساعتی پیش در سانفرانسیسکو ترتیب داد، از جدیدترین سیستم عاملش پرده برداشت. ویندوز جدید با نام Windows 10 در این مراسم معرفی شد. سیستم عامل جدیدی که مایکروسافت با ابزارها و امکانات تازه معرفی کرد. ترکیبی از نسخه های پیشین با قابلیت هایی جدید از جمله منوی استارت جدید، دسکتاپ های مجازی و یکپارچگی تجربه کاربری برای کاربران موبایل تا کامپیوترهای رومیزی و ایکس باکس.

VRG_1062

در حالیکه اغلب کاربران عادی ممکن است علاقه ای به نصب نسخه ناپایدار Windows 10 نداشته باشند، اما علاقمندان و همینطور توسعه دهندگان نرم افزار احتمالا علاقمند نصب این نسل تازه ویندوز هستند و می خواهند امکانات تازه این سیستم عامل را زودتر از بقیه امتحان کنند. به همین منظور مایکروسافت اعلام کرده نسخه ویژه ای از ویندوز ۱۰ با نام Technical Preview از فردا برای کاربران علاقمند عرضه می شود.

VRG_1083

این نسخه بسیار اولیه، ناپایدار و احتمالا پر از ایرادات نرم افزاری خواهد بود. اما امکاناتی که امشب از آنها صحبت شده در این نسخه دیده می شود و قابل تجربه هستند.

VRG_1114
VRG_1059

با توجه به توضیحات بالا، اگر شما هم علاقمند به تجربه این نسخه اولیه هستید می توانید از طریق آدرس زیر از ساعاتی دیگر نسبت دریافت و نصب آن اقدام کنید:

http://preview.windows.com/

مطابق معمول، این نسخه به همراه بسته های به روز رسانی احتمالی، تا پیش از عرضه نسخه نهایی در سال آینده میلادی، قابل استفاده کاربرانش خواهد بود. توصیه می شود اگر کاربر حرفه ای ویندوز نیستید و یا به نسخه ای پایدار از ویندوز برای کار بدون مشکل نیاز دارید، از نصب این نسخه دست بکشید و یا آن را جایگزین ویندوز فعلی نکنید.

به همراه این نسخه اپلیکیشنی برای دریافت بازخورد یا ارسال مشکلات و نواقص در اختیار کاربران قرار می گیرد. فیدبک های ارسالی در نسخه نهایی ویندوز لحاظ خواهند شد. در ویدئوی زیر Joe Belfiore از مایکروسافت در خصوص این نسخه توضیحاتی می دهد.

[videojs mp4="http://host3.aparat.com//public/user_data/flv_video_new/549/900e5afaa62bccf1d5caa79f02db12f41644302.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (49 مورد)
  • سالومه
    سالومه | ۱ مرداد ۱۳۹۴

    من بتاشا نصب کردم واقعا لذت بخشه و کورتانا هم داره ولی باید فعالش کنید و وقتی میگی پلی موزیک پلیر ی خانمی با جواب مثبت واست آهنگ پخش میکنه ولی من هنوز بر کورتانا تصلت کامل ندارم ولی خیلی رون و خیلی خیلی باحال شده و با فیلتر شکن راحت میتونی بعد از وارد کردن اکانت هات میلت براحتی در استور که بی نهایت اپ داره به لیست خودت اضافه کنی بصورت خشت و این متروی خشتی هرکدام کوچیک بزرگ و متوسط و یا واید هم میتونی بکنی و با استارت ادغام شده..مطمینم اگه نصب کنی تازه میفهمی که ماکروسافت دوباره برگشته و امکانات زیادی داره و دیگه اینکه هوشمند شده مثلا اگه ی کاری را دو الی سه بار انجام دهی مثه تغیر نام فایل یا فولدر..دفعات بعدی خودش رو فایل که کلیک میکنی متوجه میشه و بصورت اتوماتیک ری نیم میشه که نام دلخواهتو تایپ کنی و اگر هم خیلی حرفه ایی تنظیمش کنی خیلی از کارها را با صحبت کردن و تایپ با صدا و خواندن متن را با صحبت و صدا انجام بدی...موفق باشید.. حتما نصبش کنید اونم با دی وی دی ...نه اینکه کپی بکنید و نصب کنید چون اگه از داخل هارد بخواهید نصب کنید ویندوز 10 میوفته رو ویندوز قبلیتون ولی اگه با دی وی دی نصب کنین خودش میگه تو کدوم درایو نصب کنم...البته شاید من وارد نبودم چون دوسه بار اول که ویندوز 10 تو هارد بود هر کاری میکردم اخرش رو ویندوز قبلی نصب میکرد ولی وقتی با دی وی دی نصب کردم هم ویندوز 8.1 و هم ویندوز 10 را داشتم...............

  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۱ مهر ۱۳۹۳

    ویندوز 10 رو با تموم حرف و حدیث هاش بزارین کنار.................
    بریم نصبش کنیم ببینم تو واقعیت چطوره! از حرف تا عمل چقدر فاصله داره!!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی