ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Shadowgun؛ آغاز نبردی بی پایان

اگر گیمر هستید و به دنیای بازی های رایانه ای علاقه مند، شکی نیست که Gears of War را بازی کرده اید؛ شاهکار کلیف بلزینسکی که آغاز کننده نسل هفتم کنسول ها بود و تحول عظیمی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ مهر ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

اگر گیمر هستید و به دنیای بازی های رایانه ای علاقه مند، شکی نیست که Gears of War را بازی کرده اید؛ شاهکار کلیف بلزینسکی که آغاز کننده نسل هفتم کنسول ها بود و تحول عظیمی را در سبک بازی های شوتر به وجود آورد.

در سال های اخیر با قدرت گرفتن تلفن های هوشمند، بازی هایشان هم به طرز خارق العاده ای پیشرفت کرده اند. طوری که بازی هایی مثل جی تی ای که روزگاری نیازمند یک کنسول یا کامپیوتر قوی برای اجرا بودند، امروزه به راحتی در یک موبایل کوچک قابل اجرایند. در بین بازی های گوناگونی که این روزها میبینیم، شاید خلاء یک شوتر سوم شخص قوی مثل چرخ دنده های جنگ، و گیم پلی اکشن و بی نظیری مانند آن در گجت ها احساس می شد.

Shadowgun بازی ای است که تا حد زیادی این جای خالی را برایتان پر می کند. در ادامه با بررسی دیجیاتو از این بازی همراه باشید.

Shadowgun یک شوتر سوم شخص است که تا حد زیادی از چرخ دنده های جنگ الگو برداری کرده؛ محیطی که بازی در آن دنبال می شود، زاویه دوربین، شمایل کاراکتر اصلی و اسلحه مورد استفاده همگی یادآور چرخ دنده های جنگ، این ابر بازی انحصاری کنسول های مایکروسافت هستند. با این وجود این الگوبرداری به معنی کپی برداری نیست؛ Shadowgun امکاناتی دارد که آن را از GoW متمایز می کند.

شما در این بازی کنترل جان اسلید را برعهده دارید. جان به عنوان یک جایزه بگیر، مأمور می شود تا شخصی به نام دکتر ادگار سایمن را دستگیر کند؛ کسی که با کمک سایبرگ ها و ربات های عظیم الجثه اش، سیارات مختلف را تحت سلطه خود درآورده و کهکشان ها را در خطر نابودی قرار داده.

Shadowgun 3

گیم پلی Shadowgun نقطه ی قوت آن به شمار می رود و یکی از بهترین شوترهای سوم شخص این روزها پیش روی شماست. دشمنان از در و دیوار بر سر و رویتان می ریزند و تنها کاری که باید بکنید بستنشان به گلوله است.

هوش مصنوعی دشمنان هم الحق عالی است و در درجه های سختی بالا، واقعا بازی مشکل و چالش برانگیز می شود. چیزی هم که بیشتر از سایر نکات، توجه هر کس را به این بازی جلب می کند، گرافیک HD و فوق العاده آن است. این بازی توسط موتور Unity برنامه نویسی شده و در مورد آن با اطمینان می توان گفت که از لحاظ گرافیکی با بازی های کنسولی برابری می کند.

Shadowgun قابلیت پشتیبانی از کنترلرهای خارجی را هم دارد. اگر کابل OTG دارید می توانید گیم پد خود را به دستگاهتان متصل کرده و لذت بازی کردنتان را دوچندان کنید. این شوتر سوم شخص عالی برای دستگاه های اندرویدی و iOS قابل دانلود است. چه گیمر هستید و چه نیستید، به هیچ عنوان آن را از دست ندهید.

Shadowgun

Shadowgun

سازنده: Madfinger Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 307 / ( بسته به نوع دستگاه ) مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۹ مهر ۱۳۹۳

    بازی باحالیه! اولین تجربه ازش رو توی ipod touch داشتم با اون صفحه کوچیکش خیلی حال میداد! توصیه میکنم یدف نصبش کنین! ;)

  • LG Forever
    LG Forever | ۸ مهر ۱۳۹۳

    عجب گرافیکی :)

  • GEEEK
    GEEEK | ۸ مهر ۱۳۹۳

    با سلام . عبارت gear به معنی لباس و تجهیزات هستش و ترجمه این عنوان به چرخ دنده های جنگ به نظر من نا صحیح هستش واگه تجهیزات جنگ ترجمه بشه به نظر من خیلی بهتره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی