ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: خروس های پرخاش جو

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

 

خروس جنگی

org.medrik.roosterwars0

عناوینی چون خروس جنگی، بارقه های یک آتش نهفته اند. جریانی که خیلی زود می تواند روی جامعه ای بس بزرگ تاثیر بگذارد و تغییراتی در آن ایجاد کند. طراحی هنری این بازی واقعا زیباست و مدل گیم پلی متفاوت تر از هر بازی ایرانی است که تا به حال دیده اید. شاید در ابتدا گیم پلی بازی برای شما عجیب و نامفهوم باشد اما بیشتر که وارد عمق بازی شوید، روح آن را در خواهید یافت. در حقیقت، پیش از اینکه خروس خود را به میدان نبرد بفرستید، باید او را تا به دندان مسلح کنید، چرا که پس از پا گذاشتن به میدان، شما هیچ کمکی از دستتان ساخته نیست.

خروس جنگی

خروس جنگی

سازنده: یاراگیمز قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 52.7 مگابایت زبان:

 

Cops

Cops_Controls

Cops شما را در نقش یکی از مخوف ترین، خطرناک ترین و دردسرساز ترین مجرمین تاریخ قرار می گیرید و به هیچ وجه نباید بگذارید که پلیس ها دست شان به شما برسد. آن ها برای شان مهم نیست که شما را زنده دستگیر کنند یا فقط جسدتان را تحویل دهند، پس مراقب خودتان باشید و رحم نکنید، چرا که کوچک ترین رحمی به شما صورت نمی گیرد. بازی مجموعا از 9 مرحله تشکیل شده که تعدادی از این مراحل اکشن هستند و تعداد اندکی هم باید به صورت مخفی کاری انجام شوند که یعنی تیر زدن ممنوع خواهد بود.

Cops

Cops

سازنده: Guova Games قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 2 مگابایت زبان:

 

Pokémon TCG Online

pokemon-tcg-online-beta-5

عرضه Pokemon برای سیستم عامل iOS اتفاق بزرگی است حتی اگر یک بازی کارتی باشد. اگر با پوکمون آشنا هستید، برقراری ارتباط با بازی نه تنها برای تان آسان خواهد بود، بلکه TCG Online به صف اپلیکیشن هایی اضافه می شود که به آن ها اعتیاد دارید. اما به هر صورت، برای اجرای بازی باید دائما به اینترنت متصل باشید، حتی اگر می خواهید با هوش مصنوعی بازی کنید. در نهایت Pokémon TCG Online تنها روی آیپدهای رتینا قابل اجرا خواهد بود و فعلا روی هیچ دستگاه دیگری اثری از آن نیست.

Pokémon TCG Online

Pokémon TCG Online

سازنده: THE POKEMON COMPANY INTERNATIONAL, INC قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 504 مگابایت زبان:

 

Interstellar

unnamed

کم کم به عرضه فیلم جدید کریستوفر نولان با نام Interstellar نزدیک می شویم اما این بازی هیچ ارتباطی با فیلم نولان ندارد، جز اینکه به شما بگوید در دنیای ستاره ها چه می گذرد. اگر به ستاره و ستاره شناسی علاقه مندید و دوست دارید نکات علمی بیشتری در مورد فضای لایتناهی بدانی، این عنوان یک تجربه بی نظیری خواهد بود. جالب اینجاست که می توانید منظومه شمسی خودتان را بسازید و هر تغییری که می خواهید در آن اجرایی کنید، فقط قوانین را نباید فراموش کنید و همه چیز را مدبرانه سر جای خود بگذارید.

Interstellar

Interstellar

سازنده: Paramount Digital Entertainment قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 68.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (35 مورد)
  • فلش خان
    فلش خان | ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

    بازی خوبی ولی برچه مبنای حریف بهمون میدید چند وقته حریفهای فوق سخت میدیدچرا بهمون

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی