ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شکایت 6.9 میلیون دلاری مایکروسافت علیه سامسونگ

به نظر می رسد نام سامسونگ با دادگاه گره خورده و حالا، مایکروسافت اخیرا شکایتی را علیه این شرکت تنظیم کرده و این شرکت را برای ۶.۹ میلیون دلار تحت تعقیب قضایی قرار داده است و دلیل ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۲:۰۰

به نظر می رسد نام سامسونگ با دادگاه گره خورده و حالا، مایکروسافت اخیرا شکایتی را علیه این شرکت تنظیم کرده و این شرکت را برای ۶.۹ میلیون دلار تحت تعقیب قضایی قرار داده است و دلیل آن را عدم پرداخت به موقع بدهی این غول نرم افزاری عنوان کرده.

مایکروسافت پس از خرید دستگاه ها و سرویس های نوکیا، قرارداد دو جانبه ای را با سامسونگ مبنی بر حق امتیاز دو طرفه امضا کرد و کره ای ها طی این توافقنامه، مبلغی را برای هر موبایل یا تبلت اندرویدی در طی یک سال به این شرکت پرداخت کنند. این قرارداد در سال ۲۰۱۱ تنظیم شده بود و در همان سال هم کره ای ها پرداخت های خود را به ازای فروش هر محصول، محاسبه و پرداخت کردند.

البته سال گذشته سامسونگ مبلغ یک میلیارد دلار به مایکروسافت به دلیل همین قرارداد پرداخت کرده بود اما ردموند نشین ها معتقدند این اقدام با تاخیر انجام گرفته و در نتیجه، مبلغ ۶.۹ میلیون دلار سود این دیرکرد باید مجددا به حساب های آنها واریز گردد. چرا که گویا چشم بادامی ها تصور می کردند با خرید کامل سرویس ها و دستگاه های نوکیا توسط مایکروسافت، قرارداد فی مابین این دو شرکت هم کان لم یکن تلقی می شود و از پرداخت های جدید خود امنتاع و در سومین سال قرارداد، پرداخت ها را متوقف کردند.

حال باید منتظر ماند و دید جنگ پتنتی جدید مایکروسافت و سامسونگ به کجا می انجامد و برنده این دادگاه کدام شرکت خواهد بود. در ادامه مطلب متن کامل این شکوایه را مشاهده خواهید کرد.

Microsoft v Samsung Unsealed Suit

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (47 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۴ مهر ۱۳۹۳

    سامی است دیگر نُقل مجلس است! همه دوست دارن دستی به سر و روی او بکشند!
    ;)

  • TROOL
    TROOL | ۱۴ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • mojtaba
    mojtaba | ۱۲ مهر ۱۳۹۳

    انقدر رقم بالا توی سایتا واسه شکایت ها بوده که وقتی مطلب و خوندم بنظرم خیلی کم بود

  • مجتبی حسینی
    مجتبی حسینی | ۱۲ مهر ۱۳۹۳

    «مایکروسافت پس از خرید دستگاه ها و سرویس های نوکیا، قرارداد دو جانبه ای را با سامسونگ مبنی بر حق امتیاز دو طرفه امضا کرد»

    این اشتباهه. دلیل اصلی‌ای که سامسونگ میاره اینه که خریداری نوکیا از طرف مایکروسافت باعث نقض قرارداد حق امتیاز دو طرفه در سال 2011 شده.
    دیجیاتو دقت کن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی