ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Andrognito؛ ابزاری مناسب برای مخفی کردن فایل ها

همیشه لازم نیست که تمام فایل‏‏ ها در تلفن هوشمندمان آشکار باشند؛ برخی اطلاعات خصوصی ترند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند، خصوصا وقتی موبایل برای افرادی که قصد فضولی دارند در دسترس باشد. برای اینکه اجازه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ مهر ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۰

همیشه لازم نیست که تمام فایل‏‏ ها در تلفن هوشمندمان آشکار باشند؛ برخی اطلاعات خصوصی ترند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند، خصوصا وقتی موبایل برای افرادی که قصد فضولی دارند در دسترس باشد. برای اینکه اجازه دسترسی به این محتویات خصوصی را به هر کسی ندهیم، یکی از راه ها مخفی کردن آنهاست؛ و این دقیقا قابلیتی است که Andrognito در انجام آن استاد است.

اندروگنیتو آمده تا عکس ها، ویدئوها، فایل های صوتی، پی دی اف و حتی اپلیکیشن هایی که تمایلی به آشکار بودنشان ندارید را به آسانی مخفی کند. کار با این اپلیکیشن، به لطف رابط کاربری جمع و جورش بسیار ساده است؛ در ابتدا باید یک رمز برای ورود به اپلیکیشن تعیین کنید. سپس می توانید محتویات کارت حافظه را در آن باز کنید، فایل های مورد نظر را انتخاب کرده و فقط با یک اشاره آنها را از گالری و کلیه فایل منیجرهایی که در موبایلتان دارید، مخفی کنید.

اندروگنیتو در پنهان سازی فایل ها کاملا امن و مطمئن است؛ به گفته سازندگانش، این مخفی سازی به کمک یک الگوریتم پیچیده در سه لایه صورت می گیرد و با این عمل، دسترسی به فایل های مخفی شده از راهی به غیر از خود اپلیکیشن غیر ممکن خواهد بود.

جالب است که حتی خود اپلیکیشن هم قابلیت پنهان سازی دارد. در منوی تنظیمات، اگر حالت مخفی را فعال کنید آیکن اندروگنیتو از صفحه دسکتاپتان محو می شود. برای ورود دوباره به آن هم باید به شماره گیر موبایلتان وارد شده و پین کُدی را که قبلا برای برنامه تعیین شده را شماره گیری کنید.

در مورد پاک شدن یا گم کردن اطلاعات خود هم نگران نباشید، اندروگنیتو به صورت خودکار از اطلاعات پنهان شده نسخه پشتیبان تهیه کرده که حتی با پاک کردن اپلیکیشن، در کارت حافظه تان باقی می ماند. حتی اگر رمز ورود به آن را فراموش کردید، امکان پاسخگویی به سوال امنیتی هم برایتان فراهم شده. اندروگنیتو را می توانید به صورت رایگان برای دستگاه های اندرویدی دانلود کنید.

Andrognito

Andrognito

سازنده: CODEX قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.2 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • .
    . | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    چرا کسی جواب نظراتو نمیده؟این ک اصلا برنامه مخفی نمیکنه تازه وقتی گزینه مخفی کردن خود برنامه رو میزنم ارور میده که باید نسخه proباید باشه خب چطور باید ارتقا بدیمش ؟خواهشا یه جوابمو بدین

  • الهام
    الهام | ۱۳ بهمن ۱۳۹۴

    چطوری میشه توی این برنامه یک اپلیکیشن رو مخفی کرد که توی منوی برنامه ها دیگه نباشه؟ چون فقط عکس و ویدئو و فایلهای شخصی رو میشه . لطفاً زودتر راهنمایی کنین

  • محمد رضا
    محمد رضا | ۲۶ تیر ۱۳۹۴

    ببخشید نسخه کامل خریداری شده اش هست

  • سینا
    سینا | ۲۷ آبان ۱۳۹۳

    به جز واعولت برنامه دیگه ای هم هست؟؟؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی