ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Sploxed؛ فراری سریع، یا مرگی فجیع

تا به حال تقریبا هر بازی بی پایانی که برای تلفن های هوشمند عرضه شده، به سرعت به محبوبیت رسیده و با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. این گونه بازی ها چون ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

تا به حال تقریبا هر بازی بی پایانی که برای تلفن های هوشمند عرضه شده، به سرعت به محبوبیت رسیده و با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده است. این گونه بازی ها چون محدودیتی در تعداد مراحل ندارند، همواره گیمر را به ادامه بازی تشویق می کنند؛ بنابراین، با نصب آنها آنقدر به بازی کردن ادامه خواهید داد تا در رده بندی جهانی به مقام اول برسید. در واقع، انگیزه نباختن و بهبود بخشیدن رکورد است که به رمز موفقیت و محبوبیت بازی های بی پایان تبدیل شده.

Sploxed هم از جمله این بازی های بی پایان است. در بازی جدید استودیوی mamau (که قبلا بازی 99Problems از آن را معرفی کردیم) شما کنترل یک دایناسور چاق و تنبل را بر عهده دارید. از بالای صفحه، دائما جعبه های چوبی سنگین به سمت پایین رها می شوند. کاری که شما باید بکنید این است که تا می توانید با حرکت به طرفین از مقابل آنها جاخالی دهید و رکورد خود را بهبود ببخشید، و گرنه زیر جعبه ها به طرز فجیعی له شده و به قول خود بازی " Sploxed "  خواهید شد.

Sploxed گیم پلی ساده و روانی دارد و تا حد زیادی هم اعتیادآور است. مراحل ابتدایی بازی ساده اند و هر چه بالاتر می روید، بازی شدیدا مشکل می شود. هر چه بیشتر از زیر جعبه ها فرار کنید، رکورد بالاتری ثبت کرده و می توانید آن را با رکوردهای دیگران در جدول رده بندی مقایسه کنید. یا اینکه نتیجه را در صفحه فیسبوکتان به اشتراک بگذارید. این بازی جذاب برای دستگاه های اندرویدی و iOS به صورت رایگان آماده دانلود است.

Sploxed

Sploxed

سازنده: mamau قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 10.8 / 11.4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۶ مهر ۱۳۹۳

    " "Sploxed" گیم پلی ساده و روانی دارد و تا حد زیادی هم اعتیادآور است. مراحل ابتدایی بازی ساده اند و هر چه بالاتر می روید، بازی شدیدا مشکل می شود. هر چه بیشتر از زیر جعبه ها فرار کنید، "رکورد" بالاتری ثبت کرده و می توانید آن را با رکوردهای دیگران در جدول رده بندی مقایسه کنید. یا اینکه نتیجه را در صفحه فیسبوکتان به اشتراک بگذارید."
    از این بازی های رکوردی زیاد خوشم نمیاد چون سر و ته نداره!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی