ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Adobe Premiere Clip، ابزار حرفه ای ویرایش ویدئو برای iOS عرضه شد

مستند سازان و سینماگران، معمولا از نرم افزارهای زیادی برای ویرایش فیلم هایشان استفاده می کنند، یکی از مهم ترین آنها  Adobe Premiere Pro است. Premiere Pro نرم افزاری حرفه ای و پرامکانات بوده و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۵ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

مستند سازان و سینماگران، معمولا از نرم افزارهای زیادی برای ویرایش فیلم هایشان استفاده می کنند، یکی از مهم ترین آنها  Adobe Premiere Pro است. Premiere Pro نرم افزاری حرفه ای و پرامکانات بوده و کار با آن برای کاربران معمولی میسر نیست، بلکه برای استفاده از آن حتما باید آموزش دیده و خبره باشید.  اخیرا شرکت ادوبی نسخه ساده تری از این نرم افزار را با عنوان Premiere Clip برای پلتفرم iOS عرضه کرده تا کاربران آیفون و آیپد هم بتوانند از امکانات خوب این ویرایشگر ویدئوی حرفه ای، روی موبایل و تبلت خود بهره ببرند.

سعی شرکت ادوبی در ساخت Premiere Clip بر آن بوده که استفاده اش برای همه مردم آسان باشد، و باید بگوییم که ادوبی تا حد زیادی در این امر موفق بوده است. در این اپلیکیشن، شما قادرید عکس ها و ویدئوهای خود را به ترتیبی که مایلید روی صفحه اصلی بکشید، بخش های اضافه را حذف کرده و با اضافه کردن افکت مختلف مثل افکت صحنه آهسته، تغییر رنگ و ... یک کلیپ حرفه ای بسازید.

Premiere Clip به غیر از امکانات ویرایش تصویر، بخش ویژه ای را هم برای ویرایش صدای ویدئوها برایتان در نظر گرفته. مثلا با قابلیت Smart Volume، می توانید صدای بک گراند ویدئو را کم و زیاد کرده یا از صداهای دلخواه خود برای جایگزینی آن استفاده کنید. همچنین گزینه Auto Mix برای ایجاد تعادل در موزیکی که به کلیپ خود اضافه می کنید، در اپلیکیشن گنجانده شده است.

پس از مراحل ساخت، اگر احساس کردید که ویدئویتان نیاز به ویرایش بیشتری دارد قادرید فایل خروجی از این اپلیکیشن را به Premiere Pro روی ویندوز یا مک منتقل کرده و بیشتر روی آن کار کنید. Premiere Clip به سیستم فضای ابری شرکت ادوبی با نام Creative Cloud نیز متصل است، بنابراین می توانید با آپلود کارتان روی آن از هر جای دنیا به ویدئوهای خود دسترسی داشته و آن را ویرایش کنید. این اپلیکیشن خوب و کاربردی را همین حالا می توانید به صورت رایگان از اپ استور دریافت نمائید.

Adobe Premiere Clip

Adobe Premiere Clip

سازنده: َِAdobe قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 86 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • A"hmadrez"A
    A"hmadrez"A | ۱۵ مهر ۱۳۹۳

    فكر كنم ادوبي اي دي بخواد ها اخه يكي از اين ادوبي هارو گرفتم رايكان بود ولي يوزر ادوبي ميخواست

  • TROOL
    TROOL | ۱۵ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی