ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Pottery لذت سفالگری را تجربه کنید

اگر به شهر لاله جین در استان همدان سفر کرده باشید، یقینا از مشاهده کارگاه های سفالگری سنتی و کوزه های گِلی زیبا لذت برده اید. حتما دیده اید که چگونه مردان و زنانی هنرمند، با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۶ مهر ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۰

اگر به شهر لاله جین در استان همدان سفر کرده باشید، یقینا از مشاهده کارگاه های سفالگری سنتی و کوزه های گِلی زیبا لذت برده اید. حتما دیده اید که چگونه مردان و زنانی هنرمند، با تلاش و دقت فراوان از تکه ای گِل، چه اشکال زیبایی می آفرینند. بیایید روراست باشیم، همه ما حداقل یک بار هم شده با دیدن چرخ های سفالگری هوس کرده ایم که یک دور آن را امتحان کنیم و کوزه های گلی بیافرینیم. از آنجایی که امروزه تقریبا همه چیز را می توانید به طور مجازی با موبایل های هوشمندتان امتحان کنید، بد نیست سری به Let’s Create! Pottery  بزنید و با آن مهارت خود را در ساخت کوزه های سفالی محک بزنید.

پنج دقیقه که Pottery را بازی کنید، خواهید فهمید که هنر کوزه گری آنچنان که تصور می رود ساده نیست و مهارت بسیار زیادی می طلبد. در آغاز شما تکه ای گِل بی شکل در اختیار دارید که روی چرخ سفالگری در حال گردش است. حالا باید دقیقا به ظرافت یک سفالگر واقعی، با اشاره انگشتان به آن فرم داده، ارتفاع خاصی برایش در نظر بگیرید و به یک رنگ زیبا مزینش کنید تا در نهایت یک کوزه سفالی آبرومند و مشتری پسند داشته باشید. سپس می توانید از کوزه خود عکس گرفته و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید، و همینطور آن را بفروشید و از درآمد حاصله برای خرید نقش و نگارهای چینی و سرامیکی و تزئینات جانبی برای آثار بعدی خود بهره ببرید.

جالب است در آخرین به روزرسانی این بازی امکانی فراهم شده که مخلوق خود در Pottery را به دنیای حقیقی هم بیاورید! استودیوی IDreams از کوزه های خلق شده توسط شما اسکن سه بعدی تهیه کرده و در صورت سفارش، اصل آن را (البته در سایز مینیاتوری) به درب منزل می فرستد. اگر هنوز فرصت تجربه این بازی جذاب را نداشته اید، همین حالا نسبت به دانلودش اقدام کنید.

در انتها از شما دعوت می کنم ویدیوی تبلیغاتی زیبای این بازی را مشاهده کنید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Let's-create!-Pottery.mp4"]

Let's Create! Pottery

Let's Create! Pottery

سازنده: IDreams قیمت: 4.99 دلار ( نسخه iOS ) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 65.6 / 27.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (20 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۷ آبان ۱۳۹۵

    وای بازی قشنگیه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی