ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: ویدیوی سامسونگ و به رخ کشیدن استحکام نوت ۴ در برابر سقوط

هر روز که می گذرد، به عرضه رسمی جدیدترین فبلت کهکشانی سامسونگ، گلکسی نوت ۴ نزدیک تر می شویم، محصولی که رقابت بسیار نزدیک و سختی با آیفون ۶ پلاس دارد. این شرکت کره ای همیشه ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۶ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

هر روز که می گذرد، به عرضه رسمی جدیدترین فبلت کهکشانی سامسونگ، گلکسی نوت ۴ نزدیک تر می شویم، محصولی که رقابت بسیار نزدیک و سختی با آیفون ۶ پلاس دارد. این شرکت کره ای همیشه به دلیل شیطنت ها و استفاده از موقعیت های گوناگون برای طعنه انداختن به رقیب دیرینه اش معروف بوده و حال، در واکنش به خم شدن آیفون ۶ پلاس -که با هشتگ Bendgate در شبکه های اجتماعی پخش شد- ویدیوی تبلیغاتی جدیدی را منتشر کرده است.

در این ویدیو، سامسونگ از گلکسی نوت ۵.۷ اینچی خود تست های مختلفی برای نشان دادن مقاومت محصول اش در برابر سقوط از ارتفاع می گیرد و قدرت بدنه آن را به نمایش می گذارد. در یکی از این آزمایش ها نوت ۴ در زوایا و ارتفاعات مختلف به روی یک کفپوش فلزی سقوط می کند. در آزمایش دیگری، فبلت سامسونگ در یک محفظه آهنی قرار می گیرد تا شرایط سقوط در راه پله را شبیه سازی کنند و به همراه دستگاه، یک بطری نوشابه هم قرار می گیرد. در یکی دیگر از تست ها نشان داده می شود که دستگاهی در آزمایشگاه سامسونگ قرار دارد که به طور مداوم تلفن های همراه قرار گرفته در آن را از فاصله معینی به زمین پرتاب می کند.

جالب این که در این آزمایش ها هیچ گونه صدمه ای به دستگاه وارد نمی شود و نوت ۴ از این آزمایشات سربلند بیرون آمد و (آنطور که نشان داده شد) این دستگاه از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. اما به هر حال باید صبر کرد تا این محصول عرضه عمومی شود و پس از آن، تست های دیگر کاربران و خریداران را مشاهده کرد تا ببینیم آنطور که سامسونگ در این ویدیو ادعا کرد، نوت ۴ از چنین مقاومت بالایی برخوردار است یا خیر.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Samsung-Galaxy-Note-4-Drop-Test.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه

  • محمد
    محمد | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    بابا مشکل نوت و امثالهم سیستم عاملشونه که بعد مدتی کند و آزاردهنده میشن.حالا از صد مترم بیفتن و هیچیشون نشه.

  • bahram
    bahram | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    به تست هایی که خود شرکتا نشون میدن اعتمادی نیست...

  • Amir Khoushehchin
    Amir Khoushehchin | ۱۶ مهر ۱۳۹۳

    آقایون آیفون یه گوشیه لوکسه و سری نوت سامسونگ کاربردی. یعنی کاربردا متفاوته. سامسونگ بدیش جنسشه که خدا رو شکر اخیرا داره پلی کربنات درست و حسابی میزنه. ولی بدونین که سامسونگ فقط نوتش عالیه چون تو سریه اس قابلیتها تست میشه و تو نوت به کمال میرسه.
    الانم اگه میتونین نوت 4 نگیرین برین اج بگیرین اما در صورتی که فقط سامسونگ میخواین وگرنه کلی برند هست که میتونین با توجه به نیازتون انتخاب کنین.

  • TROOL
    TROOL | ۱۶ مهر ۱۳۹۳

    خوب با این دراپ تست ها انتظار من یکی که خیلی بالا رفت تا گوشی بیاد دست ملت یه دراپ تست شخصی کنن ببینیم چطوریه مقاومتش.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی