ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

قیمت HTC Desire Eye مشخص شد؛ شانه به شانه با One M8

اچ تی سی با قرار دادن سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی در جلوی محصول جدید خود، موفق شده نگاه های بسیاری را به Desire Eye معطوف کند. اما آیا دوربین جلوی با کیفیت می تواند موفقیت این ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۷ مهر ۱۳۹۳ | ۰۲:۵۴

اچ تی سی با قرار دادن سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی در جلوی محصول جدید خود، موفق شده نگاه های بسیاری را به Desire Eye معطوف کند. اما آیا دوربین جلوی با کیفیت می تواند موفقیت این دستگاه را در بازار با خود به همراه بیاورد؟

Desire Eye کیفیت ساخت خوبی دارد، اما همانطور که در مطلب نگاه نزدیک نیز اعلام کردیم، فروش این دستگاه بیش از آنکه در گرو دوربینش باشد، به قیمت آن بستگی دارد.

HTC در مراسم معرفی موبایل جدید خود، اطلاعاتی را در مورد قیمت آن منتشر نکرد، اما دقایقی پیش یک فروشگاه اینترنتی فرانسوی صفحه ای را بر روی سایت خود قرار داد که در آن قیمت Desire Eye برابر با ۵۲۹ یورو ذکر شده بود.

با توجه به اینکه One M8 نیز به عنوان پرچمدار کنونی HTC، قیمیتی مشابه را در بازار فرانسه دارد، می توان نتیجه گرفت که Desire Eye در بازار جهانی با قیمیتی نزدیک به M8 عرضه خواهد شد. موضوعی که تا حدودی عجیب به نظر می رسد و می تواند فروش این دستگاه را تحت تاثیر قرار دهد.

آیا شما حاضر هستید چنین هزینه ای را برای Desire Eye پرداخت کنید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • سیمین
    سیمین | ۲ مرداد ۱۳۹۴

    درسته یکم زیاده ولی من تا عید پولامو جمع میکنم هر جور شده میخرم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی