ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

HTC معرفی کرد: دوربین RE

HTC در کنفرانس خود با عنوان Double Exposure از دوربین RE رونمایی کرد. این دوربین ظاهری شبیه پریسکوپ دارد و برای ثبت سریع لحظات طراحی شده است؛ لحظاتی فراموش نشدنی که هیچ کسی دوست ندارد آن ...

عماد ساعدی
نوشته شده توسط عماد ساعدی | ۱۷ مهر ۱۳۹۳ | ۰۱:۱۳

HTC در کنفرانس خود با عنوان Double Exposure از دوربین RE رونمایی کرد. این دوربین ظاهری شبیه پریسکوپ دارد و برای ثبت سریع لحظات طراحی شده است؛ لحظاتی فراموش نشدنی که هیچ کسی دوست ندارد آن ها را از دست بدهد.

با یک بار فشردن دکمه این دوربین، عکس 16 مگاپیکسلی ثبت می شود و با نگه داشتن آن، دستگاه شروع به ضبط ویدئو با کیفیت 1080p می کند. دکمه دیگری نیز در جلوی دستگاه به منظور ضبط ویدئوی صحنه آهسته تعبیه شده است. این دوربین به دلیل ضد آب بودن می تواند در زیر آب کار کند و قابلیت ضبط ویدئوهای Time Lapse را نیز دارد.

دوربین RE هیچ منویی ندارد و به صورت هوشمند طراحی شده تا بتواند به شکل مستقل عمل کند. اپلیکیشنی ویژه برای موبایل های هوشمند نیز طراحی شده تا بتوان از آن ها به عنوان نمایشگری برای دوربین جدید HTC استفاده کرد. به گفته اچ تی سی، این اپلیکیشن به قدری کامل طراحی شده که کاربر را از کامپیوتر برای مدیریت تصاویر بی نیاز می کند.

کیت ویژه توسعه دهندگان (SDK) برای دوربین RE قابل دسترس خواهد بود تا توسعه دهندگان بتوانند خلاقیت های خود را در این دستگاه به کار گیرند. این دوربین اواسط آبان ماه با قیمت 200 دلار عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • bahram
    bahram | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    خوشم اومد.یه خلاقیت دیگه از htc
    :htc:

  • فرزاد
    فرزاد | ۱۷ مهر ۱۳۹۳

    عجیب غریب ولی جالب ...
    بیاد تو ایران چون شبیه پریسکوپه باید توی لگن حموم تست بشه -)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی