ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آپدیت جدید اکس باکس وان به زودی عرضه خواهد شد؛ اضافه شدن قابلیت شخصی سازی

فیل اسپنسر که چند ماه پیش با به روی کار آمدن ساتیا نادلا به قدرت اول و آخر بخش سرگرمی های مایکروسافت تبدیل شد، حالا خبر از عرضه آپدیت جدیدی برای اکس باکس وان داده ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۸ مهر ۱۳۹۳ | ۰۲:۰۰

فیل اسپنسر که چند ماه پیش با به روی کار آمدن ساتیا نادلا به قدرت اول و آخر بخش سرگرمی های مایکروسافت تبدیل شد، حالا خبر از عرضه آپدیت جدیدی برای اکس باکس وان داده است. اسپنسر در پادکست Inner Circle وعده داد که در این به روزرسانی، برخی از قابلیت های پر خواستار به اکس باکس وان اضافه شوند.

همانند آنچه سال ها پیش روی اکس باکس 360 شاهد بودیم، اکس باکس وان هم از شخصی سازی داشبورد با تم بهره ور خواهد شد. خبر خوش دیگر اینکه پس از انتشار آپدیت جدید، به راحتی می توانید تصاویری را ثبت و ذخیره کنید.

فیل اسپنسر

فیل اسپنسر

تصاویر پس زمینه و تِم ها چیزی هستند که روی آن کار می کنیم و البته تصاویر؛ می دانم که مردم بابت این موضوع بسیار شکایت مند اند و می دانم که دوست دارند در داشبورد شخصی سازی داشته باشند. ما به زودی این ویژگی ها را برای شان به ارمغان خواهیم آورد.

تاریخ دقیقی از زمان عرضه این آپدیت اعلام نشده است اما اگر مایلید می توانید از طریق این لینک، پادکست Inner Circle را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    خودم" PS4 " دارم , اما توی این چند وقته مایکرو واسه XBONE اپدیدت های بسیار منظم و خوبی داده و کلا روی رابط کاربریش خیلی بهتر و بیشتر از PS4 سونی کار کرده و قابل تحسینه! ;)
    قطعا کاربرای خودش رو هم راضی نگه داشته!
    هنوز منتظر یه اپدیت جامع و کامل برای PS4 هستیم!

    :(

  • GEEEK
    GEEEK | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    از قیافه ی این یارو اسپنسر اونقدر بدم میاد . خیلی عوضی میزنه.

  • امیرحسین
    امیرحسین | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    اگر شخصي سازيش مثل ويندوفون باشه كه اون تم انتخابيمون بيوفته توي كاشي ها و بك گراند رو هم بشه به جز سفيد رنگ ديگه هم انتخاب كرد عالي ميشه.البته الانم هم خدايي خوبه و از سال پيش تا حالا تغييراتي توي منو داشتيم،بخش استور برنامه ها و بازي ها و فيلم و موسيقي دستخوش تغييرات زيادي شده.شبكه اجتماعي هم كه راه انداخته و ميشه گيم كليپ ها و توييت ها و ايچيومنت ها رو لايك و كامنت داد.
    چيزي كه انگار توي بتا آپديت اضافه كرده اينكه با فشار دادن متوالي دكمه ي هوم وسط بازي يه منوي كوچك تر مياد كه ميشه كارايي از قبيل آن اسنپ و ركورد رو بدون صدا انجام.توي اسمارت گلس براي اسمارت فون ها هم قابليت خريد و ركورد رو اضافه كرده.

  • sam09ft
    sam09ft | ۱۸ مهر ۱۳۹۳

    من ps4 رو خیلی سرتر میدونم ولی با ویندوز 10 و احتمالا قابلیت اجرای برنامه های ویندوز و خیلی چیزای دیگه رقابت بدجوری سخت میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی