ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

کیف مدارک؛ اپلیکیشنی برای پشتیبان گیری ایمن از مدارک مهم شما

هیچ شخص زنده ای نیست که حداقل یک بار گذرش به ادارات و کاغذبازی های ملال آورش نیفتاده باشد. در این مراکز برای اینکه کار خود را راه بیندازید، همیشه باید مدارک ضروری مثل شناسنامه، ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ مهر ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

هیچ شخص زنده ای نیست که حداقل یک بار گذرش به ادارات و کاغذبازی های ملال آورش نیفتاده باشد. در این مراکز برای اینکه کار خود را راه بیندازید، همیشه باید مدارک ضروری مثل شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت و شش قطعه عکس پرسنلی را به همراه داشته باشید. اما اگر روزی آوردن مدارک را فراموش کردید چه؟ کل راه را به خانه برمیگردید تا مدارک را برداشته و روزتان را تلف کنید؟ قطعا این کار را نخواهید کرد.

گروه برنامه نویسی هانیستا با طراحی اپلیکیشن "کیف مدارک" محیط ایمنی طراحی کرده که کلیه مدارک ضروری خود را به صورت یکجا در اختیار داشته باشید. در منوی اصلی برنامه، شما قادرید که از اسناد مهم خود مثل شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه و ... عکس گرفته یا از تصاویر اسکن شده ای که از قبل آماده کرده اید در آن استفاده کنید. در این صورت اگر اصل مدرک را فراموش کردید، تصویرش را همیشه در تلفن هوشمند خود به همراه خواهید داشت.

نکته مثبت این که هر مدرک در این اپلیکیشن، برای خودش فیلد مخصوصی به صورت پیش فرض دارد. مثلا در فیلد شناسنامه، اطلاعاتی مثل شماره سریال شناسنامه و اطلاعات صفحه آخر دارای فیلد جداگانه ای هستند که می توانید آنها را طبق مشخصاتتان پر کنید، بعدا در صورت تمایل می توانید آنها را به صورت SMS یا از طریق بلوتوث یا طرق دیگر به دیگران ارسال کنید.

"کیف مدارک" امین مدارک مهم شماست؛ مفیدترین قابلیت آن گذاشتن رمز برای دستیابی به اطلاعات است. تا رمز را وارد نکنید، نمی توانید به محتویات برنامه دسترسی داشته باشید. بنابراین با نصب آن، دیگر نیازی نیست که تصاویر مهم خود را به صورت آزاد و در دید عموم داخل گالری بریزید و مطمئن خواهید بود که داخل محیط امن اپلیکیشن، افراد مزاحم به آن دسترسی نخواهند داشت. اگر هم روزی گذرواژه اپلیکیشن را فراموش کردید، با یک پیامک ساده می توانید رمز را غیر فعال کنید.

اپلیکیشن خوب "کیف مدارک" را می توانید از کافه بازار با قیمت هزار تومان برای دستگاه های اندرویدی خود دانلود کنید.

کیف مدارک

کیف مدارک

سازنده: گروه برنامه نویسی هانیستا قیمت: 1000 تومان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • امیر
    امیر | ۲۰ مهر ۱۳۹۳

    نمونه این برنامه رو برای وینفون سراغ دارید؟

  • محسن
    محسن | ۲۰ مهر ۱۳۹۳

    ایده جالبیه
    بارها پیش اومده که جایی به یه شناسه یا اطلاعاتی نیاز داشتم و مجبور شدم زنگ بزنم به مثلا خونه و ادرس بدم مامانم که برو از فلان جا فلان چیزو پیدا کن و برام بخون.

    البته امیدوارم اطلاعات به صورت رمزنگاری شده ثبت بشن

  • انتقاد سازنده
    انتقاد سازنده | ۲۰ مهر ۱۳۹۳

    نمیدونم چرا باب شده یه نفر ایرانی که میاد یه کاری میکنه به جای حمایت کردن و تشویق برای بهتر کردن برنامه اش همه میان میگن چه کاریه؟ امنیتش را کی تضمین میکنه؟
    حالا اگه دقیقاً همین نرم افزار را با منوی انگلیسی یه شرکت خارجی اسم و رسم دار درست کرده بود همه به به و چه چه میکردن. بعد که ازشون میپرسی چطوری به اینا اطمینان میکنین در جواب میگن: مگه چی داریم که بخوان ببرن؟ اصلاً همه اطلاعات ما مال اونا بیان ببرن. سر و جانم فدای اجنبی ولی اه اه به ایرانی.
    البته خودم میدونم که ما خیلی راه داریم بریم تا به اونا برسیم ولی با این طرز حمایت کردن دوستان از تولیدات وطنی، هیچ وقت نمی رسیم.

  • LG Forever
    LG Forever | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    این اطلاعات مهمتونو ندین به اینا

  • Robot Chicken
    Robot Chicken | ۱۹ مهر ۱۳۹۳

    1Password هست به چه خوبی. ۲۰ برابر این امکانات داره.نسخه معمولیشم رایگانه،امکانات بیشتر تو نسخه پرو هست که 9.99$ قیمتشه.امنیتشم بسیار بالاس.قابلیت سینک با کلاود هم داره.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی