ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تماشا کنید: کیبرد مایکروسافت برای ساعت های هوشمند مجهز به اندروید پوشیدنی ارائه شد

مایکروسافت ماه گذشته با ارائه ی اپلیکیشن OneNote برای اندروید پوشیدنی نشان داد بدش نمی آید از این سیستم عامل و کاربرانش پشتیبانی به عمل بیاورد. در همین راستا کمپانی یاد شده امروز نیز دست ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۲۰ مهر ۱۳۹۳ | ۰۹:۳۰

مایکروسافت ماه گذشته با ارائه ی اپلیکیشن OneNote برای اندروید پوشیدنی نشان داد بدش نمی آید از این سیستم عامل و کاربرانش پشتیبانی به عمل بیاورد. در همین راستا کمپانی یاد شده امروز نیز دست به ارائه ی یک کیبرد جدید برای ساعت های مبتنی بر اندروید ویر زده و نام آن را Analog Keyboard یا کیبرد آنالوگ قرار داده است.

صفحه کلید یاد شده به شما اجازه می دهد تا با ترسیم حروف، کارکترهای مختلف و اعداد بر روی صفحه نمایش ساعت هوشمند خود به تایپ توسط آن بپردازید. این محصول نرم افزاری جدید مایکروسافت از صفحه نمایش های مربعی با رزلوشن ۳۲۰ در ۳۲۰ پیکسل و همچنین ساعت هوشمند موتو واچ پشتیبانی به عمل می آورد.

ایده ی پیاده سازی کیبرد بر روی صفحه نمایش ساعت های هوشمند برای بسیاری از کاربران جذاب نیست و آنها این شیوه را بسیار دشوار می دانند. کماکان مرسوم ترین روش برای وارد کردن متون به ابزارهای مذکور استفاده از تکنولوژی تشخیص گفتار و تبدیل آن به متن محسوب می شود.

با توجه به آنچه گفته شد حتی گوگل نیز تا کنون سعی نکرده است به ارائه ی صفحه کلید برای ساعت های هوشمند بپردازد. نمونه ی اولیه کیبرد مایکروسافت برای اندروید پوشیدنی از طریق این آدرس قابل دریافت است و این شرکت تلاش نموده راهنمای مفصلی را برای نصب آن ارائه نماید.

در پایان از شما دعوت به عمل می آوریم به مشاهده ویدئویی از عملکرد آنالوگ کیبرد مایکروسافت بر روی اندروید پوشیدنی بپردازید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Microsoft-Android-Wear-keyboard.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (17 مورد)
  • Hadi.TJ
    Hadi.TJ | ۲۰ مهر ۱۳۹۳

    انصافا راه حل مذخرفی بود، کی حاضره اینجوری رو ساعتش مثل خل و چلا دست بکشه و حرف رو تایپ کنه؟ این ایده رو اوایل هم که گوشی های لمسی داشتن جای خودشون رو پیدا می کردن هم مایکروسافت برای ویندوز موبایلش داده بود و فکر می کرد خیلی کار بزرگی کرده...اما هیچوقت روی اون صفحه بزرگ هم کسی اون کیبرد رقبول نکرد...این هم همون داستانه...تازه تو یه صفحه داغون کوچیک...
    منم کار اپل رو ترجیح می دم،‌ ریپلای (Reply) های هوشمند، واقعا ساعت قرار نیست جای گوشی رو بگیره، و متن های اصلی رو شما با گوشی تایپ می کنی، فقط ریپلای های سریع رو آدم با گوشی انجام می ده، اس ام اس های اصلی رو با گوشی میدی...

  • امیر پارسا
    امیر پارسا | ۲۰ مهر ۱۳۹۳

    من خیلی سال پیش یه سونی زد فایو داشتم
    که یه جاب دیال داشت شبیه اینی که روی اپل واتچ هست
    توی 5 جهت حرکت میکرد و میشد راحت بت چرخوندنش تکست نوشت
    به نظر من خیلیی کاربردی تر از این طرح مایکروسافت برای کیبرد
    یه اتود خنده دار هم زدم تا بیشتر متوجه بشید
    هرکی حال داره طراحی کنه ببینه چی میشه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی