ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بیش از ۲۰ میلیون آیفون ۶ در چین پیش فروش شده است

به نظر می رسد آیفون ۶ در این کشور غوغایی به پا خواهد کرد. MacRumors گزارش کرده که نزدیک به ۲۰ میلیون آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۳ اکتبر در ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۱ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

به نظر می رسد آیفون ۶ در این کشور غوغایی به پا خواهد کرد. MacRumors گزارش کرده که نزدیک به ۲۰ میلیون آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس در بازه زمانی ۱۰ تا ۱۳ اکتبر در چین پیش فروش شده است.

طبق این گزارش که از سوی سایت QQ منتشر شده، بیش از ۱۰ میلیون از این میزان به سه اپراتور موبایلی اصلی این کشور یعنی China Mobile ،China Unicom و China Telecom سفارش داده شده و ۹٫۵ میلیون پیش فروش از طریق سایت های JD.com و Chinese e-commerce انجام شده است.

با تمام این اوصاف به نظر می رسد کمی در این گزارشات اغراق شده است. چرا که اگر میزان پیش فروش ها واقعا تا به این حد بود، اپل تا به حال گزارشی رسمی به این مناسبت منتشر کرده بود.

اگر صحت این آمار و ارقام تایید شود باید گفت چین واقعا بازار مطلوبی برای اپل است. زمانی که اپل پیش فروش آیفون های جدید را در آمریکا و چند کشور دیگر آغاز کرد، ۴ میلیون آیفون طی همین بازه زمانی به فروش رفت و البته فروش هفته اول عرضه نیز تا ۱۰ میلیون دستگاه آیفون ۶ و ۶ پلاس رکورد زد. اما اعدادی که از چین به گوش میرسد چند برابر بیشتر به نظر می رسند.

تحلیلگران انتظار دارند اپل تقریبا ۵۹ میلیون دستگاه آیفون جدید را در فصل چهارم سال جاری میلادی به فروش برساند. اما با آمارهای پیش فروش این محصولات در چین، اپل ممکن است در یک سوم زمان پیش بینی شده به عدد ۵۹ میلیون دستگاه برسد.

اپل در روزهای باقیمانده از ماه اکتبر، آیفون های جدید را در ۳۶ کشور دیگر از قاره های آسیا، اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی و همینطور کشورهایی از خاورمیانه عرضه می کند. کشورهای چین، هند و موناکو در ۱۷ اکتبر آیفون های جدید را در فروشگاه های آنلاین و آفلاین مربوطه خواهند دید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۲ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۲۱ مهر ۱۳۹۳

    این واقعیت داشته باشه خدای من چی میشه ، چین واقعا یه بازار چرب برای شرکتاست

  • kaboos31
    kaboos31 | ۲۱ مهر ۱۳۹۳

    فروش نوت ٤ چي؟
    احتمالا سامي مجبور ميشه ساعت رو باقيمت پايين همراه نوت بفروشه
    چون مزيت نوت ها قلم و صفحه بزرگ بود
    حالا اپل صفحه رو داره
    مسلما تعداد زيادي از اندرويدي هاي صفحه دوست ميان سراغ ٦+

  • bahram
    bahram | ۲۱ مهر ۱۳۹۳

    این برادران چینی تو هرچی بد باشن تو این مورد خوب عمل کردن :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی