ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رئیس شیائومی به جانی آیو: قبل از اتهام دزدی لطفا تلفن ساخته‌ی ما را امتحان کنید

احتمالا در روزهای گذشته در خصوص نظر جانی آیو در مورد الهام گیری شیائومی از طراحی هایش خواند‌ه اید. صحبت هایی که در آن -با وجود عدم اشاره مستقیم به شیائومی،- شرکت های مربوطه به ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۲ مهر ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

احتمالا در روزهای گذشته در خصوص نظر جانی آیو در مورد الهام گیری شیائومی از طراحی هایش خواند‌ه اید. صحبت هایی که در آن -با وجود عدم اشاره مستقیم به شیائومی،- شرکت های مربوطه به 'دزدی' متهم شده بودند.

حالا در پاسخ، رئیس شیائومی به این حرف اعتراض کرده و گفته آقای آیو قبل از اینکه حتی تلفن های شیائومی را امتحان کند شرکت ما را به دزدی و کپی کردن طرح هایش متهم کرده است.

Lin Bin رئیس شیائومی در مورد صحبت های جانی آیو و در دفاع از محصولات شرکتش گفته:

شیائومی هرگز کسی را به استفاده از محصولاتش مجبور نکرده. به هر حال هر کسی می تواند پس از استفاده از محصولات شرکت ما در موردشان قضاوت کند. من به شدت مایلم یک دستگاه تلفن شیائومی به عنوان هدیه به او بدهم و پس از آن دوباره نظرش را بدانم.

البته این تنها عکس العمل شیائومی به حرف های جانی آیو نبوده است. سایت Cult of Mac گزارش کرده که Hugo Barra -مدیر بخش فروش جهانی شیائومی- نیز به این صحبت ها در مصاحبه ای با اکونومیک تایمز واکنش نشان داده و گفته:

اگر شما به آیفون ۶ نگاه کنید می بینید که زبان طراحی آن شبیه چیست. طراحی آیفون ۶ به شدت شبیه طرح هایی است که HTC برای ۵ سال از آنها بهره می برد. بنابراین شما نمی توانید در مورد هر طراحی ای که ما از آن در صنایع مان از آن بهره می بریم ادعایی داشته باشید.

برای آگاهی دقیق تر از صحبت های جانی آیو که در مصاحبه با Vanity fair در موردشان حرف زده، به این مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (40 مورد)
  • ali
    ali | ۲۴ دی ۱۳۹۳

    در اینکه اپل از اچ تی سی الهام گرفته شکی نیست اما اچ تی سی تا حالا یک بارم به این موضوع اشاره نکرده و کلا این دو کمپانی با هم در صلح و صفا به سر میبرن :)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی