ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل گزارش مالی سه ماهه چهارم خود را اعلام کرد

اپل ساعتی پیش گزارش مالی فصل چهارم خود در سال جاری میلادی را اعلام کرد. بر اساس این گزارش هر سهم اپل ۱٫۴۲ دلار افزایش قیمت داشته که رقم کلی آن بالغ بر ۴۲٫۱۲ میلیارد ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۲۹ مهر ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

اپل ساعتی پیش گزارش مالی فصل چهارم خود در سال جاری میلادی را اعلام کرد. بر اساس این گزارش هر سهم اپل ۱٫۴۲ دلار افزایش قیمت داشته که رقم کلی آن بالغ بر ۴۲٫۱۲ میلیارد دلار می شود. این در حالی است که تحلیلگران انتظار افزایش قیمت ۱٫۳۱ دلاری برای هر سهم و درآمد ۳۹٫۸ میلیارد دلاری را برای اپل تخمین زده بودند.

طبق این گزارش ۶۰ درصد این سود حاصل از فروش جهانی اپل بوده است. در این گزارش به نقل از تیم کوک آمده که: «گزارش مالی ما در سال ۲۰۱۴ که ارتباط مستقیمی به معرفی آیفون ۶ و ۶ پلاس داشتند می تواند در کتاب رکوردها ثبت شوند.»

در ادامه جزئیات بیشتر را در مورد این گزارش بخوانید.

در ادامه از تیم کوک نقل شده که «با نوآوری های ما در آیفون ها و آیپدها و مک های جدید و همچنین در iOS و OS X Yosemite ما می رویم تا برای کریسمس یکی از بزرگترین عرضه های خود را داشته باشیم. همچنین ما به شدت برای عرضه Apple Watch و سایر محصولات جدیدمان که در سال ۲۰۱۵ عرضه می شوند هیجان زده هستیم.»

اپل در این سه ماهه ۳۹٫۴ میلیون آیفون فروخته است. این در حالی است که فاصله عرضه آیفون تا پایان این دوره تنها ۹ روز بوده است. اپل پیش از این گزارش داده بود که بیش از ۱۰ میلیون آیفون تنها در آخر هفته اول عرضه به مشتریان فروخته است.

همچنین آمار فروش مک ها بیش از میزان پیش بینی شده بوده است. با وجود پیش بینی فروش ۴٫۸۵ میلیون دستگاه مک، اپل بیش از ۵٫۵ میلیون دستگاه از کامپیوترهای خود را در این بازه به فروش رسانده است.

در این میان آمار فروش آیپدهای اپل افت داشته است. با وجود پیش بینی فروش ۱۳٫۱ میلیون آیپد و بر اساس فروش ۱۴٫۱ میلیونی آن در سال گذشته، این شرکت موفق به فروش ۱۲٫۳ میلیون دستگاه از تبلت هایش در سه ماهه مذکور شده است. این نشان می دهد با توجه به اینکه سه ماهه مذکور در فصل تابستان و تعطیلی مدارس بوده آیپدها فصل خوبی به خود ندیده اند.

آمار کامل این گزارش را از اینجا مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (19 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

  • LG Forever
    LG Forever | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    وقتی یک کمپانی اسمش خوب در بره همیشه تا اخر عمرش تو سود دهیه

  • Alireza M8
    Alireza M8 | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    به نظرم اپل واچ میترکونه....

  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    دیجیاتو جان، خیلی وقته خبری از وینفون نذاشتیا. ول کن این اپلو. نه اینکه از اپل خبری نذایا نه. از بقیه هم بذار. انصافا نارنجی از معدود سایتایی بود که همیشه تعادل رو بین پوشش خبرهای سایر برند ها و موضوعات مختلف حفظ می کرد. کجایی نارنجی؟؟
    برگــرد تنم دوباره با عشق تو تب کرد / بازم نبودنت حالم و بد کرد

  • بهداد
    بهداد | ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    در این بازار کم رونق که اکثر برندها حتی ضرر داشتند بازهم کار اپل خوب بوده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی