ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ظهور گلکسی اس ۵ پلاس با اسنپدرگن ۸۰۵ در وب سایت سامسونگ

اوایل امسال سامسونگ نسخه جدیدی از گلکسی اس ۵ را با پسوند +4G را در سنگاپور عرضه کرد که تمام مشخصات ظاهری و فنی دستگاه اصلی را داشت، منتها چیپ اسنپدرگن ۸۰۱ را به ۸۰۵ ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۳۰ مهر ۱۳۹۳ | ۱۰:۱۵

اوایل امسال سامسونگ نسخه جدیدی از گلکسی اس ۵ را با پسوند +4G را در سنگاپور عرضه کرد که تمام مشخصات ظاهری و فنی دستگاه اصلی را داشت، منتها چیپ اسنپدرگن ۸۰۱ را به ۸۰۵ ارتقا داده بود. حال به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد این نسخه را در کشورهای بیشتری عرضه کند.

این بار این دستگاه گلکسی اس ۵ پلاس نام گرفته یا حداقل فعلا در هلند که با این اسم معرفی شده. گلکسی اس ۵ پلاس همان مشخصات فنی گلکسی اس ۵ را دارد و همانطور که در بالا اشاره کردیم، پردازنده از نوع اسنپدرگن ۸۰۵ است که البته بر خلاف نوت ۴، تنها به روی ۲.۵ گیگاهرتز تنظیم شده و نه ۲.۷ گیگاهرتز. با این وجود می توان اطمینان داشت که از نظر قدرت سخت افزاری بهتر از گلکسی اس ۵ معمولی ظاهر خواهد شد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

samsung-galaxy-s5-plus

برای یاد آوری عرض می کنیم که گلکسی اس ۵ از یک نمایشگر ۵.۱ اینچی Super AMOLED با رزولوشن Full HD، دو گیگابایت رم و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می برد. از دیگر مشخصات فنی آن می توان به مواردی همچون سنسورهای اثر انگشت و ضربان قلب، فضای داخلی ۱۶ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپری و بدنه مقاوم در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

S5_B1S2_1920

به لطف اسنپدرگن ۸۰۵ این دستگاه از LTE با سرعت ۲۲۵ مگابیت پشتیبانی خواهد کرد. این محصول به در همان رنگ های گلکسی اس ۵ یعنی آبی، سفید، مشکی و طلایی عرضه خواهد شد. هنوز از قیمت و جزئیات فروش گلکسی اس ۵ پلاس خبری منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۳۰ مهر ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی