ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند هوشمند SW-B100 از لنوو با طول عمر باتری بی نظیر

لنوو یکی از شرکت های علاقه مند به تولید ابزارهای اندرویدی محسوب می گردد زیرا این کمپانی از امتحان کردن چالش ها و ابزارهای جدید ترسی نداشته و البته در حال خرید یکی از بزرگترین ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۴ آبان ۱۳۹۳ | ۰۹:۴۴

لنوو یکی از شرکت های علاقه مند به تولید ابزارهای اندرویدی محسوب می گردد زیرا این کمپانی از امتحان کردن چالش ها و ابزارهای جدید ترسی نداشته و البته در حال خرید یکی از بزرگترین خط تولید های گجت های مبتنی بر پلتفرم گوگل یعنی موتورولا است.

یکی از اهداف اصلی کمپانی چینی مورد بحث ارائه ی ابزار هایی است که از نظر طول عمر باتری موثر عمل نمایند و یوگا ۱۰ HD+ گواهی است بر این دیدگاه و تلاش های مرتبط به آن. لنوو در طراحی این محصول به نظر می رسد قدری از کیبرد های وایرلس اپل و البته ترکیب سخت افزاری نکسوس ۱۰ از گوگل ایده گرفته است و در نهایت سعی را بر این گذاشته تا طول عمر باتری بسیار مطلوبی را برای کاربران فراهم نماید.

در روزهای اخیر نیز اهالی و علاقه مندان دنیای تکنولوژی مشتاق هستند تا هر چه سریعتر روند ادغام موتورولا با مالک جدید چینیش طی شده و اندک اندک طعم به دست آمده از این ترکیب جدید قابل چشیدن گردد. اما اکنون و پیش از آغاز همکاری لنوو با زیر مجموعه ی آمریکایی جدیدش ظاهراً این شرکت قصد دارد یک دستبند هوشمند با عنوان SW-B100 به بازار معرفی کند که اولین مشخصه اش داشتن طول عمر باتری قابل توجه است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

دستبند مذکور نمی تواند اندروید پوشیدنی را اجرا نماید ولی چندین قابلیت هوشمند را برای کاربران به همراه دارد. وب سایت لنوو در مورد این محصول آورده است که قادر به دنبال و ثبت کردن وضعیت مرتبط به فعالیت های ورزشی، روزانه و کیفیت خواب خواهد بود. کاربر می تواند دیتای ثبت شده در رابطه با موارد ذکر گشته را به صورت روزانه، هفتگی و ماهیانه با استفاده از اپلیکیشن ویژه یی که برای تلفن های هوشمند ارائه شده است مورد بررسی قرار دهد.

همچنین از این محصول پوشیدنی جدید می توان برای نمایش اعلانات مرتبط به تماس و پیغام ها نیز بهره گرفت و علاوه بر این موارد دستبد لنوو به شما قرار های ملاقات و زمان هایی که نیاز به فعالیت بدنی دارید را نیز یادآوری می کند.

آخرین و مهم ترین قابلیت دستبد مورد بحث تواناییش در آنلاک کردن کامپیوتر و ابزارهای مشابه در هنگامی که در نزدیکی آنها قرار بگیرد محسوب می شود. هر چند این قابلیت در ابتدا به نظر چندان مهم نمی آید ولی زمانی که آن را مورد استفاده قرار دهید متوجه خواهید شد چقدر موثر و مفید است.

برای استفاده از اپلیکیشن مرتبط به دستبند لنوو، نیاز به اندروید ۴.۳ و یا iOS 7 به بالا دارید. سایت این شرکت در مورد ابزار پوشیدنیش اطلاعات کاملی را ارائه نکرده است و مشخص نیست گجت مذکور از گوگل فیت پشتیبانی به عمل می آورد یا خیر، و تنها به ذکر اینکه محصول جدید در دو رنگ آبی و خاکستری ارائه می گردد اکتفا شده است.

در مورد سایز و نوع صفحه نمایش نیز حرفی به میان نیامده است اما به قطع گفته می شود گجت یاد شده قادر است با یکبار شارژ تا یک هفته به صورت مداوم به کار و ثبت فعالیت های پیش تر ذکر گشته بپردازد. باید منتظر ماند تا پس از عرضه ی این دستبند هوشمند بتوانیم اطلاعات بیشتری در مورد توانایی ها و عملکردش کسب کنیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۴ آبان ۱۳۹۳

    T;V ;KL KO FFKND NSJJ ;HVHDD FDAJVD NHAJI FHAD

  • TROOL
    TROOL | ۴ آبان ۱۳۹۳

    این چیه طراحیش مال کیه؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی