ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

شیائومی سومین تولید کننده بزرگ تلفن همراه در جهان شد

شیائومی، کمپانی چینی سازنده تلفن های هوشمند و تبلت، قصد دارد پله های ترقی را به سرعت هرچه تمام تر طی کند. در اوایل امسال، خبری منتشر شد که شیائومی توانست ال جی را پشت ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

شیائومی، کمپانی چینی سازنده تلفن های هوشمند و تبلت، قصد دارد پله های ترقی را به سرعت هرچه تمام تر طی کند. در اوایل امسال، خبری منتشر شد که شیائومی توانست ال جی را پشت سر گذاشته و به چهارمین تولید کننده بزرگ تلفن همراه بدل شود. در همان زمان این شرکت به هم میهن های خودش، یعنی لنوو و هواوی هشدار داد که سرعتش را کاهش نمی دهد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید. 

بنا به گفته موسسه تحقیقات بازار کره ای، HIS iSuppli، شیائومی در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۴ توانسته مابقی بزرگان سازنده تلفن همراه هوشمند چینی لیست برترین ها را شکست دهد. در همین فصل، شیائومی -که به اپل چین معروف شده- توانسته به رکورد فروش ۱۹ میلیون دستگاه تلفن همراه دست یابد. این رقم نسبت به ۱۵.۱ میلیون فروش (۱۴.۶ میلیون آن فقط در چین) در سه ماهه دوم ۲۰۱۴ یک جهش بسیار خوب محسوب می شود.

لازم است به این نکته اشاره کنیم که شیائومی تلفن های هوشمند خود را در کشورهای انگشت شماری، از جمله چین، هند، سنگاپور و غیره عرضه می کند. کارشناسان حدس می زنند علت فروش خوب محصولات شیائومی در قیمت بسیار رقابتی آنها است.

با این اوصاف، رتبه اول و دوم بزرگ ترین تولیدکنندگان تلفن همراه هوشمند مخصوص سامسونگ و اپل است و در جایگاه های بعدی شیائومی، هواوی و لنوو قرار دارند. سوالی که مطرح می شود این است که آیا شیائومی خواهد توانست به رتبه های بالاتر هم دست یابد؟ حدس شما در این رابطه چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۷ آبان ۱۳۹۳

    هیچی دیگه این چینیا چه کارا که نمیکنن

  • LG Forever
    LG Forever | ۶ آبان ۱۳۹۳

    کمپانی ای که با کپی کردن به اینجا رسیده به درد نمیخوره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی