ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر اجرایی گوگل می گوید: مردم به اندازه جدید صفحه نمایش نکسوس ۶ علاقه مند می شوند

از آغاز انقلاب تلفن های هوشمند این محصولات کماکان در حال تغییر اندازه و بزرگتر شدن هستند و اکنون ما در بازه ی زمانی به سر می بریم که بسیاری از این محصولات با صفحه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۳

از آغاز انقلاب تلفن های هوشمند این محصولات کماکان در حال تغییر اندازه و بزرگتر شدن هستند و اکنون ما در بازه ی زمانی به سر می بریم که بسیاری از این محصولات با صفحه نمایشی بین ۴.۷ الی ۵ اینچ به بازار عرضه می گردند و تعدادی کمی از آنها وجود دارند که حاضر شده اند این قاعده ی از پیش تعریف شده را پیروی نکنند.

نکسوس شش از گوگل یکی از موبایل هایی است که با صفحه نمایش ۵.۹۶ اینچی استاندارد فعلی ابعاد تلفن های هوشمند را زیرپا گذاشته است و اکنون برایان راکووسکی، یکی از مدیران اجرایی گوگل، در مقام دفاع از این سیاست جدید برآمده و می گوید مردم به ابعاد جدید صفحه نمایش نکسوس عشق خواهند ورزید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

او متعقد است تغییر اندازه ی نمایشگر تلفن هوشمند اهمیت چندانی ندارد و بیشتر ترس از تجربه ی جدید است که سبب می گردد کاربران در برابر یک محصول ۶ اینچی جبهه بگیرند. راکووسکی می افزاید: "اگر به تعدادی از افراد یک فبلت را بدهید، بیش از ۵۰ درصد آنها پس از یک هفته دیگر تمایلی به استفاده از تلفن هوشمند خود با سایز صفحه نمایش کوچک تر نخواهند داشت."

اگر نگاهی به گذشته و تاریخچه ی موبایل ها بیاندازیم می توانیم حق را تا حدی به مدیر اجرای گوگل بدهیم. در بازه ی زمانی که برای اولین بار تلفن های هوشمند با صفحه نمایش ۴ اینچی به بازار آمدند مردم آنها را بسیار بزرگ می دانستند.

بعد از آن شاهد از راه رسیدن موج محصولات با نمایشگرهای ۴.۳، ۴.۷ و ۵.۵ اینچی بودیم و همیشه در ابتدای ارائه ی موبایل ها با ابعاد یاد شده شکایت های گسترده یی را در همین رابطه می شنیدیم، ولی اندکی بعد کاربران با به دست آوردن تجربه یی بهتر دیگر تمایلی به استفاده از محصولات پیشین نداشتند. این دقیقاً مسئله یی است که سبب موفقیت امروزی گلکسی نوت و ورود اپل به بازار فبلت ها شده است.

رادووسکی همچنین در بخشی دیگر از صحبت هایش اشاره کرد که کمپین تبلیغاتی "با هم باشیم ولی نه مانند هم" ادامه خواهد داشت و به زودی در آن شاهد انتشار ویدئوهایی جدیدی خواهیم بود. در این ویدئوها افرادی که محصولات دارای اندروید آب نبات چوبی و تحت متریال دیزاین را در اختیار دارند سایر افراد که از محصولات قدیمی تر استفاده می کنند را به تمسخر خواهند گرفت.

گوگل ظاهراً قصد دارد در ادامه ی این کمپین و با سیاستی که در پیش گرفته فشار را بر روی کمپانی های تولید کننده ی محصولات اندرویدی بیشتر کرده تا آنها مجبور شوند هر چه سریعتر به روز رسانی ها و محصولات جدید خودشان تحت اندروید آب نبات چوبی را ارائه نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • M7M
    M7M | ۶ آبان ۱۳۹۳

    يعني ما نفهميم ! يعني عادت ميكنيم ! ضخامت افتضاح و عرض بسيار بيشتر از آيفون ٦ پلاس داده !! بعد ميگه عادت ميكنيد !من كه به چرت و پرتهاي گوگلي ها دارم عادت ميكنم !!
    من از همون آيفون ٦ پلاس هم به خاطر ابعاطش بدم مياد اونوقت يك گوشكوب زده به عنوان گوشي
    ٥ سال بعد هم ميخواد يك گوشي بزنه اندازه آيپد ميني ! پس ميتونم بگم نكسوس ٥ سال بعد دستمه !!

  • مهمان
    مهمان | ۶ آبان ۱۳۹۳

    موتورولا که اصلا به ایران نمیاد پی نمیشه نکسوس خرید

  • SAEED DASTMARD
    SAEED DASTMARD | ۶ آبان ۱۳۹۳

    به نظرم 6 اینچ بزرگ هست حالا گوگل 5.5 میزد فک کنم بسیار بهتر بود ولی اینم برای فبلت دوستانی که دوس دارن گوشی همیشه آبدیتی رو داشته باشن بهترین گزینه ممکن هست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی