ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Awesome Screenshot for Safari؛ افزونه ای کاربردی برای کاربران iOS 8

حتما برایتان اتفاق افتاده که در حین وبگردی با مرورگر سافاری، به صفحه جالبی برخورد کرده و به داشتن یک اسکرین شات از کل صفحه به صورت کامل احتیاج پیدا کرده اید. در حالت عادی و با ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

حتما برایتان اتفاق افتاده که در حین وبگردی با مرورگر سافاری، به صفحه جالبی برخورد کرده و به داشتن یک اسکرین شات از کل صفحه به صورت کامل احتیاج پیدا کرده اید. در حالت عادی و با استفاده از اپلیکیشن های معمولی، تهیه اسکرین شات از صفحه کامل، آن هم با کیفیتی مناسب ممکن نیست. اما Diigo با معرفی افزونه Awesome Screenshot برای مرورگر سافاری در iOS 8، انجام این کار را به سادگی برایتان فراهم کرده است.

افزونه Awesome Screenshot پیش از این در مرورگرهای کروم، فایرفاکس و سافاری سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس قابل استفاده بود و حال، با اضافه شدن قابلیت پشتیبانی از Extension در iOS 8، نسخه مربوط به مرورگر سافاری این سیستم عامل هم ساخته شد.

در ادامه مطلب، با قابلیت های این افزونه بیشتر آشنا می شویم. با دیجیاتو همراه باشید.

پس از نصب Awesome Screenshot، باید آن را به مرورگر سافاری اضافه کنید. برای این کار کافی است در محیط سافاری دکمه Share را زده و سپس در قسمت More گزینه اسکرین شات را فعال کنید. از این به بعد، در هر صفحه ای از مروگر با فشردن گزینه Share، آیکن اسکرین شات را هم خواهید دید و می توانید با آن از محیط وب عکس برداری کنید.

این افزونه به غیر از این که امکان عکس برداری از یک صفحه کامل اینترنتی، بدون افت کیفیت را برایتان فراهم کرده، به شما اجازه می دهد که به روی اسکرین شات های گرفته شده تغییراتی هم اعمال کنید. به طور مثال زیر یک پاراگراف مهم خط کشیده یا در گوشه ای از آن، متنی یادداشت کنید.

عکس ها هم با کیفیتی عالی و فرمت PNG در قسمت Photos ذخیره می شوند، حتی اگر مایل باشید می توانید اسکرین شات را مستقیما از محیط سافاری با دیگران به اشتراک بگذارید.

Awesome Screenshot برای iOS 8 نوشته شده و تنها با مرورگر سافاری سازگار است. اگر از کاربران iOS 8 هستید، دانلود این افزونه کاربردی را از دست ندهید.

Awesome Screenshot for Safari

Awesome Screenshot for Safari

سازنده: .Diigo Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 4.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (23 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۷ آبان ۱۳۹۵

    ای بابا واس اندروید نیس

  • TROOL
    TROOL | ۷ آبان ۱۳۹۳

    من که ازین افزونه خوشم اومد میریم برا نصب

  • محمد حسین
    محمد حسین | ۶ آبان ۱۳۹۳

    خیلی خوبه داشتن افزونه تو مرورگر موبایل
    من چند وقتی وینفون داشتم از اندروید دور بودم؛آیا امکان مشابه برای فایرفاکس یا کروم توی اندروید وجود داره؟(اضافه کردن افزونه ها)

  • سینا
    سینا | ۶ آبان ۱۳۹۳

    خوب خوده آیفون که اسکرین شات داره، دکمه Home و Lock رو با هم بگیری اسکرین شات میگیره، فرقی هم نداره تو چه محیطی باشی. همه جا کار میکنه!

    • BuBo
      BuBo | ۶ آبان ۱۳۹۳

      دوست عزیز تا اینجایی که عقل من میرسه فکر کنم منظورش از کل صفحه، کل صفحه گوشی نیست، کل اون صفحه از safari هست، یعنی حتی اون بخش هایی که پایینه و باید اسکرول کرد رفت پایین.
      اگه اشتباه میکنم دوستان بگن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی