ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یوتیوب به دنبال سرویس پخش موسیقی اینترنتی و راه های کسب درآمد تازه

مدیر عامل یوتیوب، سوزان وجسیسکی، در طی کنفرانس Code Mobile اعلام کرد که این شرکت در حال ایجاد یک سرویس پخش موسیقی اشتراکی از طریق اینترنت است و به احتمال بسیار زیاد تا پایان سال آن ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۶

مدیر عامل یوتیوب، سوزان وجسیسکی، در طی کنفرانس Code Mobile اعلام کرد که این شرکت در حال ایجاد یک سرویس پخش موسیقی اشتراکی از طریق اینترنت است و به احتمال بسیار زیاد تا پایان سال آن را رو نمایی خواهد کرد.

البته پیش از این در ماه ژوئن این خبر اعلام شده بود و تاییدیه وجسیسکی آنچنان خبر سورپرایز کننده ای نبود. طبق گزارشات منتشر شده قبلی، این سرویس Youtube Music Key نام دارد و با سرویس فعلی پخش موسیقی گوگل، Play Music ادغام خواهد شد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

وجسیسکی گفت شرکت اش هنوز مشغول کار به روی جزئیات این پروژه است اما او به اجرا شدن آن در آینده نزدیک بسیار خوشبین بود و البته هیچ تاریخ مشخصی را هم مشخص نکرد. سرویس YouTube Music Key از سال ۲۰۱۳ در حال آماده سازی بود و اکنون به مراحل پایانی نزدیک می شود.

مدیرعامل این شرکت گفت که یوتیوب در حال آماده سازی یک بستر جدید کسب درآمد است و تحقیقات در رابطه با راه های مختلف این موضوع ادامه دارد. یکی از این راه حل ها احتمال دریافت حق اشتراک از کاربر و به طبع آن، حذف تبلیغات خواهد بود.

به هر حال باید فعلا منتظر ماند و دید یوتیوب چه برنامه ای برای حضور در عرصه پخش موسیقی اینترنتی دارد اما به نظر می رسد غول پخش ویدیوی آنلاین بتواند در این حوزه هم خوش بدرخشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • bahram
    bahram | ۶ آبان ۱۳۹۳

    وقتی نمیشه دید و واسه ما ح...ه چه فایده ای واسه ما داره!!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی