ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پیش فروش نکسوس ۶ رسما آغاز شد

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده بود، طبق برنامه پیش فروش تلفن هوشمند -بهتر است بگوییم فبلت- جدید گوگل از ۲۹ اکتبر آغاز شده است. این پرچمدار جدید که به پنجمین نسخه از ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۰:۰۰

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده بود، طبق برنامه پیش فروش تلفن هوشمند -بهتر است بگوییم فبلت- جدید گوگل از ۲۹ اکتبر آغاز شده است. این پرچمدار جدید که به پنجمین نسخه از اندروید مجهز است با قیمت ۶۴۹ دلار برای نسخه ۳۲ گیگابایتی و ۶۹۹ دلار برای نسخه ۶۴ گیگابایتی قابل پیش خرید است.

نکسوس ۶ در آمریکا توسط هر چهار اپراتور اصلی این کشور پشتیبانی می شود اما قیمت های خرید این مدل به همراه قرارداد اپراتورها ثابت نیست.

گوگل به تمامی خریداران تازه تلفن های نکسوس شش ماه خدمات رایگان Google Play Music ارائه می کند.

نکسوس ۶ تلفن جدید گوگل است که توسط موتورولا ساخته شده. این مدل به پردازنده اسنپدرگون ۸۰۵ و ۳ گیگابایت رم مجهز است. صفحه نمایش ۵٫۹ اینچی آن از نوع QHD است و از اسپیکرهای استریو و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال نیز بهره می برد.

همچنین نکسوس ۶ اولین گوشی ای است که به صورت رسمی با اندروید آبنبات چوبی به بازار عرضه می شود. در این پنجمین نسخه اندروید، گوگل امکانات متعددی را در کنار تغییرات عمده در طراحی این سیستم عامل، گنجانده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • کیپ کالم
    کیپ کالم | ۸ آبان ۱۳۹۳

    کاش ما هم میتونستیم پیش خرید کنیم :(

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی