ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ICE؛ جنگ ارتش ذره ها

اسم سبک استراتژی که می آید، ناخودآگاه یاد بازی هایی مثل وارکرفت، Clash of Clans و امثال آن می افتیم؛ بازی هایی بزرگ با آیتم های فراوان که میلیون ها گیمر را در سراسر دنیا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

اسم سبک استراتژی که می آید، ناخودآگاه یاد بازی هایی مثل وارکرفت، Clash of Clans و امثال آن می افتیم؛ بازی هایی بزرگ با آیتم های فراوان که میلیون ها گیمر را در سراسر دنیا به رقابت آنلاین واداشته اند.

بازی ICE در سبک استراتژی، نه بازی بزرگ و پیچیده ای است و نه از رقابت آنلاین پشتیبانی می کند، اما ایده خلاقانه و گیم پلی منحصر به فرد آن می تواند آن را به یکی از بزرگترین سرگرمی های این روزهای شما قرار بدهد.

در ادامه مطلب، به معرفی بیشتر ICE خواهیم پرداخت. با دیجیاتو همراه باشید.

ICE از مکانیزم بسیار ساده اما جالبی بهره می برد. در ابتدای بازی، از شما خواسته می شود از بین رنگ های مختلف، یکی را به عنوان نماد گروه خود انتخاب کنید. با این کار، وارد محیطی متشکل از شبکه های به هم پیوسته می شوید که از قرار معلوم، هر کدام از آنها پایگاه رقبایتان محسوب می شوند. سربازان شما در این جنگ مجازی، مثلث های رنگی کوچک و کاملا تحت فرمان شما هستند.

نحوه بازی بدین صورت است که شما در پایگاه خود، سربازان ذره ای کوچکی تولید می کنید. حالا با لمس پایگاه مجاور، باید سربازانتان را به آنجا فرستاده و آن پایگاه را هم بگیرید. در همین حین، ممکن است سپاه رقیب هم به پایگاه های شما حمله کرده و آن را تصرف کند، پس به کارگیری استراتژی درست و مدیریت لشگرکشی ها، و ارتقای به موقع سرعت و قدرت حمله خود در این بازی حرف اول را می زند.

ICE 1

طبق شعار سازنده بازی (که جالب است بدانید تنها 17 سال دارد) در این بازی یا باید همه چیز را با هم بگیرید یا همه را با هم از دست دهید که بازی به اتمام برسد. این بازی برای کاربران گجت های اندرویدی عرضه شده و فراموش نکنید که برای هر چه بیشتر لذت بردن از آن، بهتر است از تبلت یا موبایلی با صفحه نمایش بزرگ استفاده کنید.

ICE

ICE

سازنده: ice cold muffin قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15.4 مگابایت زبان:

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • عــــــامـــــــــر
    عــــــامـــــــــر | ۹ آبان ۱۳۹۳

    ممنون بابت معرفیش استاد ، خیلی خوبه که با معرفی این برنامه ها بشه هم یه تبلیغ و هم یه اشنایی با بازی ها

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی