ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی از صفحه نمایش بسیار باریک و جدید ۵.۳ اینچی خود رونمایی کرد

تلفن هوشمند پرچمدار سال آینده ی شرکت ال جی می تواند بسیار باریک باشد. این شرکت از جدیدترین دست آورد سخت افزاری خود که یک صفحه نمایش ۵٫۳ با رزولوشن ۱۰۸۰پی و با ضخامت بسیار ...

مجتبی بوالحسنی
نوشته شده توسط مجتبی بوالحسنی | ۹ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۴۲

تلفن هوشمند پرچمدار سال آینده ی شرکت ال جی می تواند بسیار باریک باشد. این شرکت از جدیدترین دست آورد سخت افزاری خود که یک صفحه نمایش ۵٫۳ با رزولوشن ۱۰۸۰پی و با ضخامت بسیار کم ۰٫۷ میلی متر است، رونمایی کرد.

به لطف استفاده از فناوری Neo Edge ال جی، پنل صفحه نمایش جدید این شرکت، دارای یک لایه ی چسب مانند است که آن را از وجود یک فریم پلاستیکی اضافه در حاشیه ها بی نیاز می نماید. همچنین این صفحه نمایش در برابر نفود آب و گرد و غبار مقاوم است.

اینکه از پنل مورد بحث در چه محصولاتی و چه زمانی استفاده خواهد شد فعلا مشخص نیست. اما می توان امیدوار بود برای اولین بار در تلفن هوشمند پرچمدار بعدی شرکت ال جی -یعنی جانشین G3- مورد استفاده قرار گیرد.

البته در نظر داشته باشید که ال جی اولین شرکتی نیست که به ساخت صفحه نمایش های بسیار باریک روی آورده، بلکه شرکت های دیگری نیز قبلا در این راه قدم هایی برداشته اند که می توان از صفحه نمایش Aquos Crystal شرکت شارپ، که اندازه آن ۵ اینچ بوده و کیفیت۷۲۰پی را برای کاربران به ارمغان می آورد اشاره نمود.

البته محصول جدید شرکت ال جی نسبت به صفحه نمایش یاد شده ی شرکت شارپ، اندازه ای بزرگ تر و کیفیتی بهتر را فراهم آورده است. بنا به ادعای ال جی، در حال حاضر لقب باریکترین پنل صفحه نمایش متعلق به محصول جدید این شرکت است.

در این سال ها شاهد افزایش اندازه ی تلفن های هوشمند بوده ایم، و حالا می توان انتظار داشت که بزودی شاهد دستگاه هایی بدون حاشیه و با صفحه ای بزرگ تر و خوش دست تر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۹ آبان ۱۳۹۳

    الجی است دیگر ته بدون حاشیه بودن!

  • jj
    jj | ۹ آبان ۱۳۹۳

    وای دختره چه نازههه

    دندوناشوووو :-*

    خدا واسه الجی نیگرش داره
    واللا glx از این کارا میکرد ۹۹ درصد بازار و میگرفت

  • Erfanm
    Erfanm | ۹ آبان ۱۳۹۳

    دستشون درد نکنه اما این رکورد های میلیمتری ارزش زیادی ندارن
    از طرفی این پنل ها در برابر حرارت آسیب پذیر تر هستن و ضربه پذیری کمتری هم دارن و به نظر من عمر مفیدشون هم کمتر باید باشه
    اما به هر حال حرف کلی من اینه که برای من کیفیت تصویر مهمه نه صدم میلیمتر نازکتر شدن گوشی

  • oscar
    oscar | ۹ آبان ۱۳۹۳

    سیب کوچلو واقعا چیز جالبی درست کرده بودی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی