ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با Proshot، موبایل خود را به یک دوربین عکاسی حرفه ای تبدیل کنید

اپلیکیشن ProShot، نامی آشنا برای کاربران سیستم عامل ویندوزفون است. به مدد قابلیت های این اپلیکیشن عکاسی کم نظیر، می توانید تجربه عکاسی با موبایل خود را از فشردن یک دکمه به تجربه ای همانند ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۹:۰۰

اپلیکیشن ProShot، نامی آشنا برای کاربران سیستم عامل ویندوزفون است. به مدد قابلیت های این اپلیکیشن عکاسی کم نظیر، می توانید تجربه عکاسی با موبایل خود را از فشردن یک دکمه به تجربه ای همانند کار با یک دوربین عکاسی حرفه ای ارتقا دهید.

خوشبختانه ProShot به تازگی برای کاربران سیستم عامل iOS 8 رایگان شده و از این به بعد می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای، از قابلیت های خوب آن روی آیفون ها و آیپدهای خود بهره ببرید.

در ادامه مطلب، با معرفی قابلیت های ProShot با دیجیاتو همراه باشید.

ProShot با امکاناتی همانند دوربین های عکاسی حرفه ای، از نهایت قدرت دوربین موبایل شما برای گرفتن بهترین عکس ها استفاده می کند. رابط کاربری این اپلیکیشن به صورت افقی طراحی شده، بنابراین دقیقا محیط نمایشگر دوربین های عکاسی را تداعی می کند.

در ProShot همه نوع ابزاری برای تنظیمات عکس، از تنظیمات سرعت شاتر و روشنایی تصویر گرفته تا تنظیمات کادر و نمودارهای سه بعدی سطوح مختلف رنگ ها در اختیارتان قرار داده شده است. عکاسی را در ProShot قادرید از بین حالت های اتوماتیک، دستی و دو حالت قابل برنامه ریزی توسط خودتان انجام دهید. البته در نسخه ویندوزفون (که بر خلاف نسخه iOS رایگان نیست)، از حالت عکاسی HDR هم بهره می برید.

ProShot 2

بعضی از ابزارهای ProShot دقیقا با دوربین های حرفه ای برابری می کنند، مثلا با قابلیت Exposure Compensation می توانید به صورت دستی، میزان نور پس زمینه را پیش از عکاسی تعیین کرده تا عکسی که می گیرید، تیره تر یا روشن تر از حالت عادی خود باشد. جالب این که برای عکاسی با دوربین جلو هم این قابلیت برای شما فراهم شده است.

از دیگر قابلیت های خوب ProShot، گرفتن عکس های متوالی تا سرعت 8 فریم بر ثانیه است که از این قابلیت می توانید برای گرفتن تصاویری واضح از سوژه های در حال حرکت استفاده کنید.

ProShot 3

در نسخه iOS، قابلیت زوم تا 50 برابر در اختیار کاربر قرار داده شده که این مقدار برای کاربران ویندفون 10 برابر است. با این حال، از سایر جهات که بنگریم نسخه ویندوزفونی ProShot به مراتب کامل تر از نسخه iOS آن بوده که با توجه به قیمت دو و نیم دلاری آن طبیعی به نظر می رسد. پیشنهاد می کنیم اگر از کاربران هر کدام از سیستم عامل های فوق هستید، ProShot را حتما در تلفن هوشمند خود به همراه داشته باشید.

ProShot

ProShot

سازنده: Rise Up Games قیمت: رایگان (نسخه ویندوزفون 2.49 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و ویندوزفون حجم: 3.7 / 4 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • shayan_Q9
    shayan_Q9 | ۱۱ آبان ۱۳۹۳

    من خیلی وقت پیش دان کردم و استفاده کردم.......خیلی عالیه!
    باید کار کنی تا بفهمی!

  • hadi
    hadi | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    ممنون

  • saeed210
    saeed210 | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    نسخه ویندوزفون یه مدتی رایگان بود
    که من نصب کردم !
    خوب بود ولی یه ایراد بسیار جرئی نسبت به nokia camera داشت که من به خاطر همون ایراد از nokia camera استفاده میکردم

  • md4956
    md4956 | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    با وجود نوکیا کمرا توی لومیا، نیازی به این برنامه نیست :)

  • AmirReza
    AmirReza | ۱۰ آبان ۱۳۹۳

    جالبه :D

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی