ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با Lumera تصاویر دوربین DSLR خود را به سرعت در اینستاگرام قرار دهید

اکثر افراد با تلفن هوشمند خود برای اینستاگرام عکاسی می کنند. اما برخی دیگر از دوربین های حرفه ای تر بهره می برند و اگر شما هم از جمله این افراد هستید، قطعا با پروسه سخت عکاسی، ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۱ آبان ۱۳۹۳ | ۱۴:۰۷

اکثر افراد با تلفن هوشمند خود برای اینستاگرام عکاسی می کنند. اما برخی دیگر از دوربین های حرفه ای تر بهره می برند و اگر شما هم از جمله این افراد هستید، قطعا با پروسه سخت عکاسی، استخراج تا آپلود تصویر آشنایی دارید.

اما یک ابزار جانبی تحت عنوان Lumar برای دوربین های دیجیتال ارائه شده است تا این مشکل را برطرف نموده و به کاربران راهکاری جهت آپلود تصاویر با کیفیتشان بر روی شبکه های اجتماعی مختلف مانند، اینستاگرام، توییتر و فیس بوک ارائه کند.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

برای استفاده از این ابزار نسبتاً صرفه جو در مصرف انرژی و مبتنی بر تکنولوژی های بلوتوث و وای فای لازم است آن را از طریق پیچ سه پایه به بدنه و سپس به پورت مینی USB دوربین متصل کنید. در این شرایط و در صورتیکه قبلاً با استفاده از اپلیکیشنی که برای گجت مورد بحث پیاده سازی شده است حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی را تعریف کرده باشید دیگر نیازی به تلفن همراهتان جهت به اشتراک گذاری تصاویر نخواهید داشت.

lumera01

همچنین اپلیکیشن یاد شده در موارد دیگری نیز بسیار کاربردی است، مثلاً می تواند به استریم مواردی که منظره یاب دوربین در حال نمایش آنها است بر روی تلفن همراه بپردازد و یا دسترسی از طریق ریموت به تنظیمات دوربین را فراهم بیاورد.

یکی دیگر از امکانات Lumar قابلیت اتصال آن به حافظه های فلش قابل حمل از طریق درگاه USB است، این امکان در مواقعی که کارت حافظه ی دوربین پر شده است و ابزار مناسبی برای تخلیه آن ندارید بسیار کاربردی خواهد بود.

ابزار مورد بحث در حال حاضر تنها با دوربین های DSLR از برند های Canon و نیکون سازگاری دارد و در حالیکه اکثر تجهیزات جانبی این دسته از دوربین ها قیمتی بین ۶۰۰ الی ۸۰۰ دلار دارند Lumar قرار است تنها با قیمت ۱۲۵ دلار عرضه گردد. کمپین مرتبط به پروژه این گجت در حال حاضر بر روی کیک استارتر فعال بوده و در حال جمع آوری سرمایه ی عمومی است و در صورتیکه بتواند به رقم مورد نظرش دست یابد Lumar از ماه می ۲۰۱۵ به تولید انبوه خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • Leo Plus
    Leo Plus | ۱۱ آبان ۱۳۹۳

    هنوز اینقدر درگیر شبکه های اجتماعی نشدم که نیاز بدونم بعد عکس گرفتن درجا آپلودش کنم رو صفحه
    شاید افراد با سطح رفاهِ بالا بخوان ازش استفاده کنند، درکل چیز جالب و مفیدی بود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی