ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویری از اولین تلفن هوشمند با برند مایکروسافت لومیا [به روز رسانی: لومیا ۵۳۵]

همین چند روز قبل بود که مایکروسافت اعلام کرد برند «مایکروسافت لومیا» جایگزین نام نوکیا در تلفن های هوشمند تولیدی اش خواهد شد. این مساله به وضوح نشان می دهد که حداقل تا ۱۰ سال ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۲ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

همین چند روز قبل بود که مایکروسافت اعلام کرد برند «مایکروسافت لومیا» جایگزین نام نوکیا در تلفن های هوشمند تولیدی اش خواهد شد. این مساله به وضوح نشان می دهد که حداقل تا ۱۰ سال آینده خبری از نام 'نوکیا' در عرصه تلفن های هوشمند نخواهد بود.

اما امروز و بر اساس این تغییر برندی که مایکروسافت برای برندسازی در تولیدات موبایلی اش داده، تصاویری از اولین دستگاه تلفن هوشمند با این برند لو رفته است. تصاویری که نشان می دهد به زودی اولین نسخه تلفن مایکروسافت با نام جدید چه شکلی خواهد بود.

این تصاویر که از سوی یک شرکت چینی لو رفته اند تلفنی را نشان می دهد که در جلو نام Microsoft و در پشتش نیز لوگو و نام این شرکت دیده می شود. به نظر می رسد که این تلفن هوشمند، نسخه ای بزرگتر از Lumia 530 است.

005A3mcetw1elxyliquszj30dc0hs74v

مایکروسافت اخیرا اعلام کرده بود که به زودی تلفنی با نام Lumia عرضه خواهد کرد. به نظر می رسد که این موبایل جدید یک موبایل پایین رده از مایکروسافت باشد که با هدف ایجاد رقابت در عرصه موبایل های ارزان قیمت اندرویدی وارد بازار خواهد شد.

مایکروسافت در ماه های اخیر تلفن های 630،730،830 و Lumia530 را روانه بازار کرده. پیش بینی می شود این موبایل جدید نیز با نام تازه به زودی به بازار عرضه شود.

به روز رسانی در تاریخ ۱۴ آبان ۹۳: گفته می شود این محصول لومیا ۵۳۵ و دارای شماره مدل RM-1090 است که به زودی در هند معرفی می شود. شایعات می گویند مایکروسافت قصد دارد ۲۵۰۰ عدد از این محصول را در فاز اول فروش، به بازار عرضه کند.

مشخصات فنی احتمالی مایکروسافت لومیا ۵۳۵ بدین شرح است:

  • نمایشگر ۵ اینچ qHD
  • چیپ اسنپدرگن ۲۰۰ با توان پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز
  • پشتیبانی از ۲ سیم کارت
  • یک گیگابایت رم
  • ۸ گیگابایت فضای داخلی
  • ۵ مگاپیکسل دوربین اصلی و دوربین دوم VGA
  • باتری ۱۹۰۰ میلی آمپری
  • با ابعاد ۱۳۰.۲ × ۷۲.۴۵ × ۹.۳۲ میلیمتر

انتظار می رود این محصول قیمتی بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ دلار خواهد داشت و گفته شده لومیا ۵۳۵ در رنگ های مشکی، سفید، خاکستری، آبی، نارنجی و سبز عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • شاکیان نوکیا
    شاکیان نوکیا | ۸ دی ۱۳۹۳

    متاسفانه نوکیای نامرد ناکس از شرکتهای پیشرو در تحریم ایران بود و خیلی سریع نمایندگی ایرانش رو تعطیل و معلق اعلام کرد .
    اینهمه سال از بازار ایران سود مفت برده بود و یجورایی ایرانی جماعت دیگه حق آب و گل پیدا کرده بودن نسبت به محصولات نوکیا ،همه رو یک شبه نادیده گرفتن و سریع اعلام تحریم کردن و عجیبه که یمدت بعدش هم اون اتفاقات افتاد و کارشون رسید به حالا که میبینیم . از بعد از تحریم نوکیا خون ایرونی بودنمون جوش اومد ، اصلا زده شدیم ازهرچی نوکیا بود . تا اینکه حالا شده مال مایکروسافت و حالا میتونیم در مورد خریدش فکرکنیم .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی