ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل ممکن است تولید آیپد مینی را متوقف کند

بر اساس گزارشی که به تازگی در یکی از روزنامه های تایوان منتشر شده، به نظر می رسد اپل قصد دارد در آینده تولید آیپد مینی را متوقف نماید. با توجه به حجم شایعات و ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۱۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۳۰

بر اساس گزارشی که به تازگی در یکی از روزنامه های تایوان منتشر شده، به نظر می رسد اپل قصد دارد در آینده تولید آیپد مینی را متوقف نماید.

با توجه به حجم شایعات و اخبار کذبی که همواره پیرامون اپل وجود دارد، نادیده گرفتن این خبر کار راحتی است؛ اما با توجه به اینکه منابع خبری Taiwan's Economic Daily News را برخی از شرکت های همکار اپل در زمینه تامین قطعات تشکیل داده اند، به نظر می رسد که باید با نگاهی جدی تر به تحلیل خبر مذکور پرداخت.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

بر اساس خبر EDN، آیپد مینی ۳ که چندی پیش توسط اپل روانه بازار شد، قرار است آخرین نسل از این محصول لقب بگیرد. اما اپل به چه دلیل می خواهد خط تولید آیپد مینی را متوقف نماید؟

طبق شنیده های EDN، این شرکت آمریکایی قصد دارد تمرکز خود را بر روی تولید آیپد پرو قرار دهد. تبلتی ۱۲.۲ اینچی که قرار است در سال آینده روانه بازار شود و کاربرانی همچون صاحبین کسب و کار، دانشجویان و گیمر ها را مورد هدف قرار دهد.

اما این تنها دلیلی منطقی برای خداحافظی با آیپد مینی نیست. شاید مهمترین دلیل این تصمیم، تولید آیفون ۶ پلاس باشد. آیفونی با صفحه نمایش ۵.۵ اینچی که نیاز کاربران به آیپد مینی را به حداقل می رساند. باید قبول کرد که با ورود این موبایل به بازار، حجم زیادی از کاربران دیگر حتی به خرید آیپد مینی، فکر هم نخواهند کرد.

و در نهایت آیپد ایر ۲ را شاید بتوان آخرین تیر بر پیکر آیپد مینی دانست. در زمانی که آیپد مینی معرفی شد، تمام تمرکز تیم فروش اپل بر روی وزن سبک تر این دستگاه در مقایسه با آیپد اصلی قرار داشت. اما اکنون و در شرایطی که آیپد ایر ۲ به سبک ترین وزن تمام دوران خود رسیده است، خرید تبلتی با نمایشگر کوچکتر چه توجیهی می تواند داشته باشد؟

شما در این مورد چه نظری دارید؟ آیا فکر می کنید زمان خداحافظی با آیپد مینی از راه رسیده است؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • علیرضا
    علیرضا | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    وزن ایپد مینی در مقایسه با ایپد ایر ۲ ؟؟؟؟

  • کوتلاس
    کوتلاس | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    امیدوارم یه شایعه باشه...
    اگه این‌کارو بکنه مینی۳ تبدیل به یکی از بهترین محصولاتش تو کل عمرش می‌شه، یه‌چیزی تو مایه‌های آی‌پاد کلاسیک که هنوزم خواستنیه...
    من هیچ‌وخت نفهمیدم اونایی رو که می‌گن ۶پلاس جایگزینه خوبیه واسه مینی... اصن مگه ۶پلاس اپلیکیشن‌های آی‌پد رو اجرا می‌کنه؟!!! خداییش تاحالا ۶پلاسو دستتون گرفتین و مینی رو که با هم این‌جوری مقایسشون می‌کنین؟؟؟!!!

  • TROOL
    TROOL | ۱۳ آبان ۱۳۹۳

    ایپد مینی: ممکن هست ولی بعید میبینم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی