ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل جای سامسونگ را به عنوان قدرتمندترین برند چین در حوزه تلفن های هوشمند می گیرد

گزارشات نشان می دهند که اپل توانسته در بازار چین جای سامسونگ را در حوزه تلفن های هوشمند بگیرد. بر اساس گزارشی که روز سه شنبه توسط مرکز تحقیقات برندها در چین در سال ۲۰۱۴ اعلام ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۹:۳۰

گزارشات نشان می دهند که اپل توانسته در بازار چین جای سامسونگ را در حوزه تلفن های هوشمند بگیرد. بر اساس گزارشی که روز سه شنبه توسط مرکز تحقیقات برندها در چین در سال ۲۰۱۴ اعلام شده، اپل هم اکنون جایگاه اول را در بین برندهای قدرتمند چین در دست دارد و سامسونگ اکنون در جایگاه بعدی گرفته است.

سامسونگ از سال ۲۰۱۲ جایگاه اول را در اختیار داشته است و اکنون اپل سکان دار این جایگاه در بازار پر رونق چین است.

مرکز تحقیقات برندها در چین این گزارش تازه را بر اساس نظرسنجی از ۱۳ هزار و پانصد چینی در ۳۰ شهر این کشور انجام داده است. تمامی شرکت کنندگان بین ۱۵ تا ۶۰ سال سن داشته اند و از آگوست ۲۰۱۳ تا ژانویه ۲۰۱۴ در این مورد از آنها پرسش شده است.

این گزارش نشان می دهد سامسونگ در مراقبت از جایگاه خود موفق نبوده و مجموعا نتوانسته توجه کافی کاربران را برای خرید محصولاتش جلب کند. سامسونگ با کسب ۲۴٫۶ امتیاز در سال ۲۰۱۳ توانسته بود امتیاز کلی خود را به ۵۶۶٫۶ برساند اما این در مقابل امتیازی که اپل کسب کرده کافی نبوده و اپل با امتیاز ۵۶۸٫۶ امتیاز توانسته جایگاه بهتری نسبت به سامسونگ داشته باشد.

به گفته این مرکز تحقیقاتی: «اگر شرکت ها بیش از حد بر روی میزان سهمشان از بازار تمرکز کنند و توجه کمتری بر روی نظرات و علاقمندی های مشتریان نشان دهند این مساله منجر به بروز مشکل در مدیریت برند آنها خواهد شد.» و به نظر میرسد این خطا از سوی سامسونگ سر زده است.

سامسونگ اما به طور متوالی از سال ۲۰۱۱ جایگاه نخست را در حوزه تلویزیون در چین در دست دارد. ضمن اینکه سامسونگ سه سال است سلطان بازار مانیتورها در چین است. سامسونگ همچنین کماکان نخستین برند شناخته شده چینی ها در حوزه های دوربین های عکاسی و فیلمبردای دیجیتال و البته لپ تاپ هاست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۵ آبان ۱۳۹۳

    مطلب خوبی بود تشکر.

  • opda511
    opda511 | ۱۵ آبان ۱۳۹۳

    لطفا مراعات کنین خانوما هم اینجا هستن و هم کامنت میخونن و هم کامنت میذارن پس بی جنبه بازی درنیارین زشته

  • مهمان
    مهمان | ۱۵ آبان ۱۳۹۳

    سامسونگ در میان برند های زیاد و متنوع اندروید و از یه طرف حریف قدرتمند اپل ، کم کم
    سهمشو از دست میده .

    (⊙…⊙ )

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی