ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

mobile
تکنولوژی

کاربران سنگاپوری بیشترین نرخ سازگاری با تلفن هوشمند را دارا هستند

اگر می خواهید بدانید تلفن های هوشمند چگونه در حال تغییر دادن جهان هستند کافیست نگاهی به آمارها بیاندازید تا متوجه شوید کاربران این ابزارها در آسیا از آنها بیش از کامپیوترها برای آنلاین شدن ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ آبان ۱۳۹۳ | ۱۳:۰۷

اگر می خواهید بدانید تلفن های هوشمند چگونه در حال تغییر دادن جهان هستند کافیست نگاهی به آمارها بیاندازید تا متوجه شوید کاربران این ابزارها در آسیا از آنها بیش از کامپیوترها برای آنلاین شدن استفاده می کنند.

بر طبق آخرین مطالعات در سنگاپور و کره جنوبی کاربران بیشترین نرخ سازگاری با تلفن های هوشمند را به خود اختصاص داده و در دو کشور یاد شده به ترتیب ۸۵ و ۸۰ درصد از آنها امور اینترنتی خود را با این گجت ها پیش می برند.

در سنگاپور اعداد و ارقام جالب تر می شود، زیرا هر کاربر به طور متوسط ۳.۳ ابزار جهت اتصال به دنیای اینترنت و آنلاین شدن در اختیار دارد، که این رقم در بین سایر کشورهای جهان بسیار منحصر به فرد تلقی می گردد. همچنین اهالی کشور مذکور برای مرور صفحات وب و ثبت تصاویر، تلفن های هوشمند خود را به صورت کامل به سایر ابزارهای مشابه در این زمینه ها ترجیح می دهند.

آمار و ارقام یاد شده مرتبط به مطالعه ای تحت عنوان The Conusmer Barometer بوده که توسط گوگل و بر روی کاربران ۴۶ کشور جهان صورت پذیرفته است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

chart

نکته ی جالب در اینجاست که تحقیق گوگل نشان می دهد تنها در آسیا مردم تمایل بیشتری برای آنلاین شدن توسط تلفن های هوشمند خود دارند و در کشورهای غربی مانند آمریکا و استرالیا به ترتیب ۷۲ و ۸۳ درصد کاربران کامپیوترهای شان را به عنوان اولین گزینه جهت ارتباط برقرار کردن با اینترنت ترجیح می دهند.

در نگاه اول شاید نتایج این تحقیق کمی عجیب به نظر برسد، اما کارشناسان بر این باور هستند وجود تلفن های هوشمند ارزان قیمت اندرویدی و تحت برندهای نه چندان مشهور چینی می تواند یکی از دلایل به دست آمدن چنین ارقام متفاوتی در کشورهای آسیایی باشد که سبب گشته اند قشر بسیار گسترده تری اکنون بتوانند دسترسی آنلاین داشته باشند.

یکی دیگر از نکات جالب آمار مورد بحث این است که ژاپنی ها آنلاین ترین کاربران اینترنت محسوب می شوند و ۹۵ درصد از آنها به صورت روزانه به مرور صفحات وب می پردازند. در ترکیه ۹۲ درصد از جمعیت آنلاین از اینترنت برای دسترسی به شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و در پشت سر این کشور کاربران آرژانتینی با رقم ۸۶ درصد قرار می گیرند.

Simon Kahn مدیر بخش بازاریابی در گوگل در همین رابطه می گوید: "در آسیا کاربران در جهان اول تلفن های هوشمند زندگی می کنند و این جهان نیازمند سرویس ها و خدمات مبتنی بر این محصولات است، شرکت های این قاره با واکنش سریع نسبت به انقلابی که در پشت درهایشان و در خیابان ها در حال صورت پذیرفتن است می توانند نقش بزرگی را در آینده ی دنیای تکنولوژی ایفا کنند".

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    حیف PC نیست

  • Abas Sajadi
    Abas Sajadi | ۱۴ آبان ۱۳۹۳

    هیچی PC نمیشه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی