ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ: قطار وحشت

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ آبان ۱۳۹۳ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Egg Oh

11

دزدیدن تخم مرغ کاری نیست که این روزها رواج داشته باشد اما در روزگاران قدیم، تخم مرغ محصولی با ارزش و قیمتی بود. در Egg Oh که یک بازی ایرانی است، با داستانی جالب طرف هستیم. هیولایی در یکی از غارهای اطراف شهر وجود دارد و شدیدا به تخم مرغ علاقه دارد. بنابراین باید هر چه سریع تر برای تغذیه او عجله کنیم و روزانه 3 تخم برای او ببریم. در غیر این صورت، مرحله را باخته ایم.

اگ اوه

اگ اوه

سازنده: آنو استودیو قیمت: 1000 تومان (1 دلار) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 26 مگابایت زبان:

Beach Buggy Racing

22

یکی از تاثیر گذارترین بازی های موبایل ماشینی چند ماه اخیر Beach Buggy Racing است که به صورت ویژه برای متال در iOS 8 بهینه سازی شده. پیش تر در مورد این بازی با شما سخن گفته ایم اما اگر از کاربران ویندوزفون هستید تا به امروز قادر به انجام بازی روی تلفن همراه خود نبوده اید. به هر حال، استودیو سازنده این بازی، نسخه ویژه ویندوزفون بازی را هم اخیرا ارائه داده که می توانید به رایگان دانلود کنید.

Beach Buggy Racing

Beach Buggy Racing

سازنده: Vector Unit قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، ویندوزفون و iOS حجم: 82.8 مگابایت زبان:

Chimpact 2 Family Tree

33

چاک یک شامپانزه باهوش و بازیگوش است. شما به عنوان راهنمای چاک، باید وی را در مسیرهای دشوار جنگلی راهنمایی کرده او را به خانواده اش برسانید. حتما می دانید که شامپانزه ها علاقه بسیاری به میوه، مخصوصا موز دارند. پس باید به عنوان جایزه، تمام موزهای جنگلی را هم برای او جمع کنید تا امتیازات بیشتری بگیرید. این بازی هنور برای اندروید عرضه نشده و 1.99 دلار قیمت دارد.

Chimpact 2 Family Tree

Chimpact 2 Family Tree

سازنده: 505 Games (US), Inc قیمت: 1.99 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون و iOS حجم: 86.7 مگابایت زبان:

Panic Train

44

هالووین در فرهنگ ما جایگاهی ندارد اما هر از گاهی دانستن آداب و رسوم مردمی که فراتر از مرزهای ما زندگی می کنند می تواند جالب باشد. Panic Train همزمان با روز هالووین و تحت عنوان یک بازی ترسناک منتشر شد تا کاربران در این برهه زمانی، بهره لازم را از دنیای دیجیتال برده باشند. قطار وحشت یک بازی نسبت تیره و تاریک است که در آن باید پسر بچه ای را راهنمایی کرد و به سلامت از مسیرهای دشوار گذراند.

Panic Train

Panic Train

سازنده: Laurent Batel قیمت: 0.99 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 47.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (34 مورد)
  • saeed_ebrahimi
    saeed_ebrahimi | ۱۶ آبان ۱۳۹۳

    مرسی دیجیاتو

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی