ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

وان پلاس آمار فروش محصولاتش را ارائه کرد

از زمان معرفی گوشی One توسط OnePlus علاقمندان به اندروید برای خرید آن که به صورت دعوتنامه ای بود شور و هیجان خاصی نشان داده بودند. به همین خاطر به نظر می رسید که این ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۶ آبان ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

از زمان معرفی گوشی One توسط OnePlus علاقمندان به اندروید برای خرید آن که به صورت دعوتنامه ای بود شور و هیجان خاصی نشان داده بودند. به همین خاطر به نظر می رسید که این شرکت به آرامی مشغول فروش محصولات خود است و با وجود هیجان طرفداران، تعداد زیادی از تلفن های خود را به فروش نرسانده.

اما Carl Pei یکی از موسسان این شرکت به مجله فوربْس گفته که وان پلاس تا به حال ۵۰۰ هزار دستگاه از تلفن هوشمند خود را فروخته و پیش بینی می شود این رقم تا پیش از سال ۲۰۱۵ به یک میلیون دستگاه برسد.

به نظر می رسد این شرکت معتقد است فروش با قیمت پایین خطر باقی ماندن برخی از محصولاتش در انبارها را کاهی می دهد و با این آمار فروش احتمالا به زودی درهای بیشتری به روی علاقمندان به محصولات آنها باز می شود.

به گفته این شرکت ده ها هزار محصول دیگر آماده عرضه به مشتریان هستند و بسیاری از آنها در ۱۷ نوامبر شانس جدیدی برای سفارش One PlusOne خواهند داشت. قیمت این محصول برای مدل ۶۴ گیگابایتی ۳۵۰ دلار است.

به علاوه به گفته آقای Pei، نسخه جدید اندروید یعنی آبنبات چوبی حداکثر تا ۱۹ روز دیگر برای دارندگان این محصول که بر پایه سایانوژن مد است، عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • asus
    asus | ۱۶ آبان ۱۳۹۳

    مگه چت رومه ؟

  • Baranosh
    Baranosh | ۱۶ آبان ۱۳۹۳

    سلام
    آقا کسی هست دعوتنامه برای من بفرسته؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی