ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اندروید لالی پاپ برای تمام دستگاه های سری زد سونی عرضه خواهد شد

هر روز که می گذرد، به عرضه نسخه نهایی اندروید ۵ -که لالی پاپ یا آب نبات چوبی نام گرفته- نزدیک می شویم و شرکت ها محصولاتی که این به روز رسانی را دریافت می ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۱۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۱۵

هر روز که می گذرد، به عرضه نسخه نهایی اندروید ۵ -که لالی پاپ یا آب نبات چوبی نام گرفته- نزدیک می شویم و شرکت ها محصولاتی که این به روز رسانی را دریافت می نمایند را مشخص می کنند.

دفتر سونی هم طی اطلاعیه ای که در ادامه مطلب مطالعه خواهید کرد، اعلام کرده که تمام دستگاه های سری Z این شرکت به نسخه پنجم اندروید -Lollipop- آپدیت خواند شد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

به دنبال انتشار تازه‌ترین به‌روزرسانی اندروید نسخهٔ ۵٫۰- لالی پاپ- از سوی گوگل،‏ سونی به اطلاع می رساند به‌روزرسانی Lollipop را برای کل دستگاه‌های سری ممتاز Z ارائه خواهد کرد.

ارتقاء به اندروید ۵ توسط سونی برای تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار اصلی Xperia Z3 و نیز سری Xperia Z2 در اوایل سال ۲۰۱۵ در دسترس خواهد بود.

مجموعهٔ کامل تلفن‌های هوشمندی که این به روز رسانی را دریافت خواهند کرد با بقیهٔ تلفن‌های هوشمند سری Z شامل Xperia Z‏، Xperia ZL‏، Xperia ZR‏، Xperia Tablet Z‏، Xperia Z1‏، Xperia Z Ultra و Xperia Z1 Compact ادامه خواهد یافت.

سونی به منظور ارتقاء تجربهٔ کاربری و عملکرد قابلیت‌ها به شدت تلاش کرده است تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به‌روزرسانی‌های اصلی را به همهٔ دستگاه‌های سری Z بیاورد.

لازم به ذکر است که انتشار نرم‌افزار فرآیندی فازبندی شده قرار دارد و زمان‌بندی و دسترسی بسته به بازار/اپراتور متفاوت خواهد بود. از اغلب دستگاه‌ها پشتیبانی شده ولی برخی موارد استثناء اپراتور/بازار اعمال خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (36 مورد)
  • sina
    sina | ۲۴ تیر ۱۳۹۴

    سلام خسته نباشید گوشیم اکسپریا زد است یه هفته پیش اپدیت نسخه ۵ لالی پاپ اومده هر وقت میخوام اپدیت کنم خیلی طول میده سرعت اپدیتش خیلی کمه با اینکه سرعت اینترنتم خوبه یعنی منظورم سرعت شاتل ام بالاست ولی اپدیت به زحمت انجام میده به نظرت مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنید

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی