ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بلیزکان ۲۰۱۴؛ پروژه های جدید بلیزارد معرفی شدند

همایش سالانه بلیزارد تحت عنوان بلیزکان ساعاتی پیش در آناهیم کالیفرنیا برگزار شد و طی مراسم، این سازنده پر آوازه سری بازی های World of Warcraft، وارکرفت، استارکرفت و دیابلو، از پروژه های جدید خود ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۱:۰۰

همایش سالانه بلیزارد تحت عنوان بلیزکان ساعاتی پیش در آناهیم کالیفرنیا برگزار شد و طی مراسم، این سازنده پر آوازه سری بازی های World of Warcraft، وارکرفت، استارکرفت و دیابلو، از پروژه های جدید خود رونمایی کرد.

بازی جدید Overwatch، بسته های الحاقی جدید و ... همه از موارد هیجان انگیزی بودند که در مراسم معرفی شدند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر پیرامون بلیزکان 2014 ادامه مطلب را مشاهده نمایید.

بلیزارد شب گذشته، پس از 17 سال بالاخره از پروژه ای کاملا جدید رونمایی کرد. آخرین باری که این کمپانی عنوانی جدید تولید کرده بود باز می گردد به سال 1997 و معرفی عنوان استارکرفت که دست آخر سال 98 عرضه شد.

Overwatch که نام بازی جدید بلیزارد است و یک شوتر تیمی محسوب می شود، شباهت بسیار بالایی به Team Fortress 2 (ساخته Valve) و Battleborn (ساخته Gearbox) دارد. البته استفاده از المان های سبک MOBA، این عنوان و همچنین Battleborn را از باقی شوترهای فانتزی-تیمی بسیار متفاوت جلوه داده. تریلر معرفی این عنوان را در زیر می توانید مشاهده کنید.

بلیزارد فعلا تاریخ عرضه و پلتفرم های مورد نظر را اعلام نکرده اما بتای این بازی سال 2015 در دسترس قرار خواهد گرفت و احتمالا هم در انحصار پی سی باقی بماند. فعلا 12 شخصیت با قابلیت های متفاوت معرفی شده اند.

انبوهی از تریلرهای بخش گیم پلی هم توسط وبسایت The Verge منتشر شده که از طریق این لینک می توانید تماشا نمایید.

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Overwatch+Trailer+-+Blizzcon+2014.mp4"]

 

اما به غیر از Overwatch چه چیز دیگری معرفی شد؟

GVG610

اولین بسته الحاقی Hearthstone با نام Goblins Vs Gnomes، بیش از 120 کارت جدید به بازی خواهد افزود. علاوه بر کارت های جدید، یک زمین بازی هم اضافه خواهد شد تا تنوع محیط هم به کمک کاربران بیاید. Hearthstone یک بازی رایگان در سبک کارت بازی است و در این عنوان بیشتر با ویژگی های شخصیتی هر کاراکتر از مجموعه افسانه های بلیزارد آشنا می شویم تا داستان و دلاوری های شان.

برای دریافت تصاویر بیشتر کارت ها می توانید به این لینک مراجعه کنید.

اولین عنوان رسمی بلیزارد در سبک MOBA، پروژه ای است به نام Heroes of the Storm. در حالی که DotA براساس وارکرفت 3 ساخته شده بود، اما بلیزارد هیچگاه در توسعه آن دخالت مستقیم نداشت و طبیعتا حق و حقوقی هم در اختیار نگرفته بود، بنابراین Valve با خرید تیم سازنده DotA، صاحب عنوان DOTA 2 شد.

heroesofthestormfinalphase_610

اما Heroes of the Storm یک عنوان کاملا جدید و متفاوت است که المان های جدیدی به این سبک اضافه می کند. بازی سال گذشته معرفی شد و اوایل سال آینده، 13 ژانویه، وارد فاز بتا خواهد شد و کاربران می توانند با ارسال ایمیل در زمان مقرر، به این عنوان دسترسی پیدا کنند.

سومین و آخرین بسته الحاقی استارکرفت 2 با پسوند Legacy of the Void، برای اولین بار در این سری به بازیکنان اجازه می دهد که به صورت دو نفره به انجام بازی بپردازند. هنوز مشخص نیست که بسته الحاقی آخر استارکرفت 2 در چه تاریخی منتشر می شود.

برای اولین بار در شب گذشته، بلیزارد اندکی بیشتر در مورد فیلم Warcraft سخن گفت. از اعلام اسامی عوامل تهیه فیلم گرفته تا انتشار چند پوستر تبلیغاتی که در زیر می بینید.

8132.lJMYtXF.png-610x0

1362.ZhDQ3GG.png-610x0

1425.WarcraftFTHFightingAlliancechoiceB2.jpg-610x0

4645.poster-.jpg-610x0

0755.WarcraftFTHFightingAlliancechoiceB4.jpg-610x0

7774.WarcraftFTHFightingAlliancechoiceB3.jpg-610x0

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی