ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلفن ثابت
تکنولوژی

مخابرات ؛ از خدمات جدید تا درآمد ADSL

معاون مخابرات استان تهران از طرح های جدید این شرکت برای ارائه به مشترکان تلفن ثابت و میزان درآمد از خطوط ADSL خبر داد. طرح های اعلام شده، تخفیف در تعرفه مکالمات را برای کاربران ...

حامد قاسمی نراقی
نوشته شده توسط حامد قاسمی نراقی | ۱۷ آبان ۱۳۹۳ | ۱۸:۳۰

معاون مخابرات استان تهران از طرح های جدید این شرکت برای ارائه به مشترکان تلفن ثابت و میزان درآمد از خطوط ADSL خبر داد. طرح های اعلام شده، تخفیف در تعرفه مکالمات را برای کاربران در بر خواهد داشت.

به گفته محمد رضا بیدخام، دو بسته 10 و 20 هزار تومانی با نام مکالمه اقتصادی (Eco Call) برای صرفه جویی 30 تا 35 درصدی هزینه مشترکان تلفن ثابت ارائه خواهد شد. البته این تنها تخفیف ارائه شده در این دو بسته نخواهد بود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

معاون مخابرات استان تهران گفت: در بسته 10 هزار تومانی ضمن تخفیف 30 درصدی در تماس ها، یک هزار دقیقه مکالمه رایگان تلفن ثابت به ثابت نیز به هر مشترک داده می شود. در این طرح تعرفه تماس تلفن ثابت با همراه به 49 تومان در دقیقه خواهد رسید.

وی ادامه داد: دربسته های 20 هزار تومانی که تخفیف 35 درصدی دارند، 2 هزار دقیقه تماس رایگان درون شبکه تلفن ثابت نیز به مشترکان داده خواهد شد. نرخ مکالمات ثابت با همراه در این بسته به 39 تومان می رسد.

بید خام اعلام کرد: در بسته های «وب تل» که به زودی ارائه خواهد شد، مشترکان جدید می توانند از مزایای تخفیفی برای استفاده از تلفن و اینترنت بر روی خط خود استفاده کنند. این سرویس در دو دسته خانگی و تجاری ارائه می شود.

محمد رضا بید خام

وی از درآمدهای خط تلفن ثابت و اینترنت ADSL در این شرکت پرده بر داشت و توضیح داد: درآمد میانگین مخابرات از هر خط تلفن ثابت ماهیانه 13 هزار تومان است که این مبلغ برای هر اشتراک ADSL به 15 تا 18 هزار تومان می رسد.

معاون شرکت مخابرات استان تهران از برنامه های این شرکت برای کیفیت خطوط و اینترنت خبر می دهد. وی اظهار کرد: در برخی مناطق به دلیل نبود تجهیزات اصلی مشکلات فنی اینترنت وجود دارد و در برخی مناطق نیز مشکل پهنای باند داریم.

به گفته محمدرضا بید خام در یک سال گذشته میزان پهنای باند اینترنت مخابرات 3 برابر شده و تعداد مشترکین با رشد 250 هزار نفری به حدود 705 هزار اتصال رسیده است.

با توجه به آمار اعلامی مشترکان اینترنت مخابرات استان تهران، درآمد ماهیانه این شرکت از اشتراک ADSL حداقل 10 میلیارد و 575 هزار تومان خواهد بود. این مبلغ بسیار زیاد می تواند کمک بسزایی برای افزایش کیفیت خدمات اینترنت مخابرات کند تا مشترکان ناراضی که تعدادشان هم کم نیست، از سرویس بهتری برخوردار شوند.

لازم به ذکر است شرکت مخابرات استان تهران محدوده جغرافیایی استان های تهران و البرز را پوشش می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (45 مورد)
  • رضا
    رضا | ۲۳ تیر ۱۳۹۴

    خدا برای ان بی ..... نسازد که گفت حجم ترافیک محدود بزارید ! دانلود میکردی نامحدود . یکدفعه شد ماهی 3 گیگ 4گیگ و کوفتو مرض . این از سرعتهایی که لاکپشت داره ازش جلو میزنه میدین دیگه محدود کردن ترافیکش چیه ؟ محدود کردن ترافیک . گران کردن قیمت . پایین اووردن سرعت شبانه . فیلترینگ وحشتناکو کیفیت افتضاح دلیل به این هستکه اقا ما نمیخاییم شماها اینترنت استفاده کنید پس برو برو برو !

  • اهورا
    اهورا | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    مزخرف ترین اینترنت برای همین مخابراته . پر از مشکل. پر از قطعی.
    پینگ بالا . سایتهای داخلی رو معمولی باز میکنه ولی سایتهای خارجی رو افتضاح !!!!
    خدا لعنتشون کنه !

  • TROOL
    TROOL | ۱۸ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی