ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تبادل سریع اطلاعات به کمک وای فای را با Cshare تجربه کنید

دیگر دوران تبادل فایل ها از طریق سیم، اینفرارد و بلوتوث به سرآمده و وای فای، جایگزین تکنولوژی های قدیمی با سرعت های بسیار کم شان شده. اپلیکیشن های تبادل اطلاعات با کمک وای فای در سال های ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۸ آبان ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

دیگر دوران تبادل فایل ها از طریق سیم، اینفرارد و بلوتوث به سرآمده و وای فای، جایگزین تکنولوژی های قدیمی با سرعت های بسیار کم شان شده. اپلیکیشن های تبادل اطلاعات با کمک وای فای در سال های اخیر بسیار مرسوم شده اند و همگی با نمونه های برگزیده آن مثل Zapya یا AirDroid آشنایی داریم. CShare یکی دیگر از این نوع اپلیکیشن ها است که انحصارا برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید تا به بررسی امکانات این اپلیکیشن بپردازیم.

به لطف رابط کاربری بسیار منظم و البته زیبا، کار با CShare بسیار ساده و لذت بخش است. با ورود به اپلیکیشن، بلافاصله برند و مدل موبایل شما تشخیص داده شده و حالا می توانید اقدام به ارسال یا دریافت فایل بکنید. با مراجعه به منوی ارسال قادرید فایل های apk، موزیک، عکس، ویدئو یا هر فرمت دیگری را به سادگی انتخاب کرده و ارسال را بزنید. با این کار وای فای روشن شده و کلیه گجت های تا شعاع 100 متری که وای فای شان فعال و در منوی انتظار فایل نشسته اند به نمایش در می آیند.

CShare 2

حالا با یک کلیک ساده، می توانید فایل های حجیم خود را بدون قطعی و دردسر، با سرعتی 30 برابر بلوتوث و 10 برابر 3G به یک نفر یا چند نفر به صورت گروهی ارسال کنید. اگر هم دریافت کننده CShare را در موبایل خود نداشت، با مراجعه به منوی invite می توانید QR Code موجود در صفحه را جلوی دوربین موبایل طرف مقابل بگیرید تا با اسکن آن، CShare را درجا دانلود کند. البته واضح است که در صورت نبود اینترنت، باید به بلوتوث و روش های قدیمی تر برای ارسال فایل نصب اپلیکیشن متوسل شوید.

توجه داشته باشید که CShare برای برقراری ارتباط به اینترنت نیازی ندارد و تنها با استفاده از وای فای، دو موبایل را به هم مرتبط می کند، بنابراین استفاده از آن کاملا رایگان است. دانلود این اپلیکیشن از گوگل پلی و کار با آن را حتما به شما توصیه می کنیم.

CShare

CShare

سازنده: mobogenie.com قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (27 مورد)
  • Alireza Ahmadi
    Alireza Ahmadi | ۱۸ فروردین ۱۳۹۶

    من این برنامه رو پیشنهاد نمیدم.
    پیشنهاد من استفاده از ShareIt و wifi direct هست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی