ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل عرضه شد

اگر مشترک ایرانسل باشید حتما با 'آهنگ پیشواز' آشنایی دارید. امکانی که به مشترکین این اپراتور اجازه می دهد به جای بوق معمول، آهنگی خاص را برای زمانی که مخاطبی با آنها تماس می گیرد، ...

امیر صادقپور
نوشته شده توسط امیر صادقپور | ۱۹ آبان ۱۳۹۳ | ۲۲:۰۵

اگر مشترک ایرانسل باشید حتما با 'آهنگ پیشواز' آشنایی دارید. امکانی که به مشترکین این اپراتور اجازه می دهد به جای بوق معمول، آهنگی خاص را برای زمانی که مخاطبی با آنها تماس می گیرد، انتخاب کنند. بدین ترتیب به هنگام تماس با کسانی که از سرویس 'آهنگ پیشواز' استفاده می کنند، به جای بوق معمول، آهنگ انتخابی مشترک مورد نظر، پخش می شود.

برای فعالسازی تمامی زنگ های پیشواز باید کد مخصوص آهنگ مربوطه را به شماره مخصوصی پیامک کرد. اما از این پس کار برای کاربران تلفن های اندرویدی و آیفون دارانی که علاقمند به استفاده از این سرویس ایرانسل هستند، ساده می شود. البته بد نیست بدانید برای انتخاب هر آهنگ پیشواز باید مبلغی را به صورت ماهیانه پرداخت کرد.

در ادامه با ما باشید تا با جزئیات بیشتری در خصوص سهولت استفاده از این سرویس ایرانسل آشنا شوید.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نرم افزار کاربردی "پیشواز ایرانسل" به کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم‌های عامل اندروید و iOS اپل عرضه شد.

این اپلیکیشن رسمی به منظور سهولت دسترسی مشترکین ایرانسل به بانک جامع و عظیم آهنگ‌های پیشواز ایرانسل عرضه شده و شامل تمامی آهنگ‌های پیشواز ایرانسل با امکان جستجو از طریق نام آهنگ، نام صاحب اثر و کد آهنگ می باشد. از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به بروز شدن اطلاعات با اتصال به اینترنت با زمان اندک اشاره کرد.

امکان شنیدن آهنگ مورد نظر، اختصاص عکس به هر آوا، طبقه بندی آواهای انتظار در دسته بندی‌هایی نظیر توصیه شده‌ها، پرفروشترین‌ها، جدیدترین‌ها و پرطرفدارترین‌ها از دیگر امکانات این نرم افزار کاربردی به شمار می‌رود.

کاربران با نصب این نرم افزار کاربردی می‌توانند آهنگ پیشواز مورد علاقه خود را انتخاب و تنها با یک کلیک از طریق خط ایرانسل، آن را بر روی خط خویش فعال کنند.

اطلاعات لازم در خصوص خدمات آهنگ پیشواز، آهنگ پیشواز شخصی ایرانسل، هدیه آوای انتظار به دیگر مشترکین، کپی آهنگ پیشواز، تنظیم آهنگ پیشواز برای شخص تماس گیرنده و یا بازه زمانی خاص از طریق این اپلیکیشن هم قابل دسترسی است.

نرم افزار کاربردی آهنگ پیشواز ایرانسل، از طریق گوگل پلی و آیتونز در دسترس کاربران گوشی های هوشمند مبتنی بر سیستم‌های عامل اندروید و iOS اپل قرار گرفته است.

آهنگ پیشواز ایرانسل

آهنگ پیشواز ایرانسل

سازنده: Yara Information Technology قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS, Android حجم: 2.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (24 مورد)
  • غلامرضا صالحی
    غلامرضا صالحی | ۲۲ مهر ۱۳۹۴

    سلام من به هرکی زنگ میزنم یه آهنگ پیشواز میخونه یعنی به هزار نفرم که زنگ بزنم همون آهنگه هیچ تفاوتی نداره تازه خیلی ها میگن ما پیشواز نداریم جریان چیه کسی میدونه

  • مهرسا
    مهرسا | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    چ چیزا

  • مهرسا
    مهرسا | ۱۱ آذر ۱۳۹۳

    الکیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  • محمد جواد
    محمد جواد | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    من که تا الان نه اهنگ پیشواز گرفتم نه توی این مسابقه های الکی ایرانسل شرکت کردم !!
    جدا طراح سوالات این مسابقه ها چه فکری پیش خودش میکنه؟!

    نمک شور است یا شیرین ؟ جایزه ی مسابقه 10000 شمش طلا
    :||

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی