ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

Tetra Lockscreen؛ قفل صفحه ای پیشرفته از مایکروسافت

چندی پیش بود که مایکروسافت از یک مجموعه اپلیکیشن کاربردی برای گجت های هوشمند تحت عنوان Microsoft Garage رونمایی کرد، که در دیجیاتو به معرفی چند عدد از آنها پرداختیم. یکی دیگر از ابزارهای این ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ آبان ۱۳۹۳ | ۱۷:۰۰

چندی پیش بود که مایکروسافت از یک مجموعه اپلیکیشن کاربردی برای گجت های هوشمند تحت عنوان Microsoft Garage رونمایی کرد، که در دیجیاتو به معرفی چند عدد از آنها پرداختیم. یکی دیگر از ابزارهای این مجموعه کاربردی، قفل صفحه ای با قابلیت های ویژه تحت عنوان Tetra Lockscreen  است که کار با آن را تنها می توانید در موبایل های ویندوزفونی تجربه کنید.

در ادامه مطلب، به معرفی قابلیت های قفل صفحه تترا خواهیم پرداخت. با دیجیاتو همراه باشید.

عموما اکثر کاربران تلفن های هوشمند، از اپلیکیشن های قفل صفحه بیشتر به خاطر ایجاد تنوع در رابط کاربری موبایل خود استفاده می کنند. با این وجود مایکروسافت، با عرضه تترا سعی بر آن داشته تا قفل صفحه را از حالت تزئینی اش بیرون آورده و آن را به ابزاری واقعا کاربردی بدل کند.

با نصب تترا روی موبایل های ویندوزفونی، قفل صفحه دیگر وسیله ای خشک و خالی برای مشاهده ساعت و تقویم نخواهد بود، بلکه همانند یک بورد اعلانات پویا می توانید فعالیت های روزمره تان را هم در آن دنبال کنید. یکی از امکانات تترا، مشاهده رویدادهای پیش رو در تقویم ویندوزفون است، به شرطی که قبلا آن رویداد را در اپلیکیشن تقویم تنظیم کرده باشید.

Tetra Lockscreen 2

اگر به اینترنت متصل باشید، با هر بار روشن کردن صفحه گوشی تترا موقعیت جغرافیایی فعلی تان را هم برایتان به نمایش در می آورد و امکان زوم کردن روی نقشه هم فراهم شده است. حتی تترا را می توان یک اپلیکیشن ورزشی هم در نظر گرفت، چرا که یکی از خصوصیاتش نمایش تعداد قدم ها و مسیر پیاده روی روزانه شما هم هست. مضاف بر این، میزان کالری ای که در این قدم زنی سوزانده اید را هم به شما اطلاع می دهد. جالب اینکه روند کالری سوزی خود را هم می توانید در نموداری، به صورت روزانه و هفتگی به صفحه تترا بیاورید.

Tetra Lockscreen 3

یکی دیگر از خصوصیات تترا که آن را برای ورزشکاران به ابزاری ایده آل تبدیل کرده، کرنومتر آن است. با وجود این کرنومتر در قفل صفحه، نیازی به مراجعه به اپلیکیشن های مختلف ندارید و یک کلیک ساده و سریع کافی است تا به کرنومتر دسترسی داشته باشید. بیشتر حجم بالای تصویر را ویجت های تترا اشغال می کند و برای باز کردن صفحه نمایش باید از بخش پایینی استفاده کنید. این قفل صفحه کاربردی برای سیستم عامل ویندوزفون 8.1 طراحی شده است.

Tetra Lockscreen

Tetra Lockscreen

سازنده: Microsoft Corporation قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون حجم: 5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • hafez
    hafez | ۱۵ دی ۱۳۹۳

    سلام دوستان این برنامه tetra وضعیت آب و هوا نداره مثل loock mix؟؟؟؟

  • TROOL
    TROOL | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود. مثل همیشه مرسی..

  • TROOL
    TROOL | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود. مثل همیشه مرسی.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی