ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لومیا ۵۳۵ رسما توسط مایکروسافت معرفی شد

پیش از این شایعاتی در رابطه با یک لومیای ارزان قیمت به نام Lumia 535 منتشر شده بود و دقایقی پیش مایکروسافت به طور رسمی این تلفن هوشمند را با برند خود معرفی کرد. لومیا ۵۳۵ ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۰ آبان ۱۳۹۳ | ۰۹:۱۲

پیش از این شایعاتی در رابطه با یک لومیای ارزان قیمت به نام Lumia 535 منتشر شده بود و دقایقی پیش مایکروسافت به طور رسمی این تلفن هوشمند را با برند خود معرفی کرد.

لومیا ۵۳۵ تحت ویندوز فون ۸.۱ و آخرین نسخه آپدیت Lumia Denim اجرا می شود و در اواخر این ماه، با دو نسخه تک سیم و دو سیم کارته عرضه خواهد شد.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

لومیای جدید با شعار القای تجربه کاربری مایکروسافت به کاربرانی که نمی توانند تلفن های هوشمند رده بالا تهیه کنند، عرضه شده و همانند نسل قبلی خود، یعنی لومیا ۵۳۰ از سخت افزارهای قدرتمند بهره نمی برد.

Microsoft-Lumia-535-4

این محصول یک پردازنده چهار هسته ای اسنپدرگن ۲۰۰ با توان پردازشی هر هسته ۱.۲ گیگاهرتز عرضه می شود و نمایشگری ۵ اینچی با پنل IPS و رزولوشن ۹۶۰ در ۵۳۰ پیکسل دارد. از دیگر مشخصات فنی لومیا ۵۳۵ می توان به بلوتوث ۴.۰، یک گیگابایت رم، ۸ گیگابایت فضای داخلی با امکان افزایش به وسیله کارت حافظه جانبی و باتری ۱۹۰۵ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

Microsoft-Lumia-535-5

لومیا ۵۳۵ یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با فلاش LED در پشت و لنزی با همین اندازه هم در جلوی دستگاه دارد، اتفاقی که پیشتر در مورد لومیا ۷۳۰ و ۷۳۵ رخ داده بود. تلفن هوشمند جدید مایکروسافت ۱۴۶ گرم وزن و ابعادی برابر ۱۴۰.۲ در ۷۲.۴ میلی متر و ضخامت ۸.۵ میلیمتری دارد. این محصول دارای محصولات مایکروسافت مثل آفیس، اسکایپ، وان نوت، کورتانا و ۱۵ گیگابایت فضای ابری وان درایو رایگان خواهد بود.

Microsoft-Lumia-535-3

مایکروسافت لومیا ۵۳۵ در شش رنگ سفید، مشکی، فیروزه ای، نارنجی روشن، سبز روشن و خاکستری تیره و با قیمت ۱۱۰ یورو ابتدا در چین، هنگ کنگ، بنگلادش و سپس در دیگر کشورها عرضه خواهد شد.

Microsoft-Lumia-535-2

[videojs mp4="http://cdn.digiato.com/Microsoft-Lumia%20535-Big-on-experience.mp4"]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (25 مورد)
  • abas
    abas | ۱ خرداد ۱۳۹۴

    نخريد اكثر گوشياش مشكل تاچ دارن ميخواستم بگيرم پشيمون شدم

  • hamed
    hamed | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳

    دو ماهه دارم، عالیه، فقط تاچش متفاوته ک اونم عادت میکنی.

  • TROOL
    TROOL | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی