ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

Big Hero 6 Bot Fight؛ پازلی در دنیای والت دیزنی

ساختن بازی از روی فیلم و انیمیشن، سنت ناخوشایندی است که هالیوود از اولین پایه گذارانش در دنیای بازی ها بود. این بازی ها در خوشبینانه ترین حالت متوسط هستند و فقط برای تبلیغ و ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۰ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۳۰

ساختن بازی از روی فیلم و انیمیشن، سنت ناخوشایندی است که هالیوود از اولین پایه گذارانش در دنیای بازی ها بود. این بازی ها در خوشبینانه ترین حالت متوسط هستند و فقط برای تبلیغ و فروش بیشتر فیلم همزمان با اکران آن منتشر می شوند. والت دیزنی هم مطابق این سنت نه چندان جالب، همزمان با اکران انیمیشن جدیدش Big Hero 6 بازی آن را هم برای پلتفرم های موبایل منتشر کرده، بازی ای که بر خلاف تصوری که می رفت یک بازی فکری است.

در ادامه مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

Big Hero 6 تقریبا همان سبک گیم پلی ای را دنبال کرده که با Bejeweled به محبوبیت رسید، با این حال با تغییراتی کوچک سعی بر آن داشته که بازی را از حالت یک پازل یکنواخت و بی هیجان دربیاورد. مثل همه بازی های این سبک به خصوص، باید 3 شکل هم رنگ یا بیشتر را در زمانی محدود کنار هم ردیف کنید تا با حذفشان مرحله به اتمام برسد.

در Big Hero 6، پایان هر مرحله فقط با نابود کردن روبات های دشمنی که در بالای صفحه مستقر هستند ممکن شده، بنابراین باید با جمع کردن یک تیم مناسب از روبات های جنگجو و حمله به آنها مراحل را رد کنید. هر رنگ، مختص به یکی از روبات های جبهه شماست. مثلا با حذف کردن دایره های آبی، روبات های گروه آبی شما به دشمن حمله می کنند. هر چقدر کمبوهای بیشتری با دایره ها بزنید و ربات هایتان قوی تر باشند، دشمنانتان هم زودتر نابودشده و مرحله زودتر به اتمام می رسد.

با وجود اینکه این حالت هیجان بیشتری به بازی داده، اما Big Hero 6 در نهایت یک بازی پازل معمولی است و تنها علاقه مندان به بازی های فکری از آن لذت خواهند برد. این بازی را می توانید به رایگان برای iOS، اندروید و ویندوزفون دانلود کنید.

Big Hero 6 Bot Fight

Big Hero 6 Bot Fight

سازنده: Disney قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوزفون حجم: 93 / 68 / 112 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • TROOL
    TROOL | ۲۰ آبان ۱۳۹۳

    عالی بود مثه همیشه مرسی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی