ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

خرید روز: تلفن های هوشمند پرستیژیو و ال جی

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید. در همین ...

حامد پورحسینی
نوشته شده توسط حامد پورحسینی | ۲۱ آبان ۱۳۹۳ | ۱۵:۰۰

هر روز در فروشگاه های آنلاین ایرانی به اقلام متفاوتی تخفیف تعلق می گیرد، دیجیاتو این کاهش قیمت های مقطعی را بررسی کرده و در صورت مشاهده ی مواردی مناسب آنها را با شما مطرح می نماید.

در همین راستا امروز نیز با گشت و گذاری در فروشگاه های یاد شده با دو گزینه که هم تخفیف مناسبی به آنها تعلق گرفته بود و هم می توانند برای عموم کاربردی محسوب گردند مواجه شدیم.

این گزینه ها عبارتند از تلفن های هوشمند Prestigio MultiPhone 5508 Duo و LG G3. در ادامه ی مطلب با ما همراه باشید.

۱- Prestigio MultiPhone 5508 Duo

Mobile- Prestigio-MultiPhone-5508-Duo5e9185

پرستیژیو ۵۵۰۸ یک تلفن هوشمند میان رده است که نمایشگری ۵ اینچی با پنل IPS و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی دارد. این محصول از یک پردازنده ۸ هسته ای محصول شرکت مدیاتک برخوردار است که هر هسته آن ۱.۷ گیگاهرتز سرعت دارد. مقدار رمی که برای این تلفن هوشمند تعبیه شده یک گیگابایت و فضای داخلی آن ۱۶ گیگابایت است. تلفن هوشمند دو سیم کارته پرستیژیو ۵۵۰۸ دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و باتری ۲۳۰۰ میلی آمپری بوده و همچنین تحت اندروید ۴.۴ (کیت کت) اجرا می شود.

قیمت محصول: ۷۳۹٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۶۹۹٫۰۰۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Digikala.com

۲- LG G3 16gb

g3

آخرین پرچمدار ال جی، جی ۳ که در همین روزها و سریع تر از دیگر شرکت ها به اندروید ۵.۰ (آب نبات چوبی) مجهز می شود، از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با پنل True-HD IPS Plus و رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسلی بهره می برد. این محصول دارای ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای داخلی است. قلب تپنده جی ۳ از نوع اسنپدرگن ۸۰۱ بوده که یک پردازنده چهار هسته ای با سرعت ۲.۵ گیگاهرتز Krait 400 و پردازشگر گرافیکی آدرینو ۳۳۰ به روی آن سوار شده. در انتها باید عرض کنیم که لنز دوربین این محصول ۱۳ مگاپیکسل و باتری آن ۳۰۰۰ میلی آمپر است.

قیمت محصول: ۱٫۵۷۷٫۰۰۰ تومان

قیمت تخفیف خورده: ۱٫۴۹۸٫۱۵۰ تومان

فروشگاه عرضه کننده: Bizonline.ir

توضیح مهم: توجه داشته باشید که دیجیاتو در قبال عملکرد فروشگاه های ذکر شده هیچگونه مسئولیتی ندارد و انتخاب آنها صرفاً بر اساس برخورداری از نماد اعتماد الکترونیک صورت گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • ali
    ali | ۲۹ دی ۱۳۹۴

    پرستیژیو بهترین گوشه باطری با اینترنت 3gفیکس 18ساعت عالی نسبت به قیمت عالیییییی

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی