ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Game of Thrones به زودی عرضه خواهد شد

اولین قسمت از سری بازی Game of Thrones با نام Iron From Ice، به زودی روی پی سی، iOS و کنسول های بازی نسل حاضر و نسل قبل عرضه خواهد شد. برخلاف تمامی بازی های ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۲۲ آبان ۱۳۹۳ | ۰۱:۰۰

اولین قسمت از سری بازی Game of Thrones با نام Iron From Ice، به زودی روی پی سی، iOS و کنسول های بازی نسل حاضر و نسل قبل عرضه خواهد شد.

برخلاف تمامی بازی های ساخته شده برای اساس دنیای Game of Thrones، به نظر می رسد ساخته ی جدید Telltale حرفی برای گفتن داشته باشد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

داستان این سری، پیرامون خاندان فارستر در جریان نبرد 5 پادشاه است و اتفاقات آن دقیقا پس از اتمام فصل سوم سریال شروع می شود و تا پایان فصل چهارم یا شروع پنجمین فصل ادامه خواهد داشت. جورج آر. آر. مارتین در کتاب "رقص با اژدهایان" پیرامون فارسترها صحبت کرده است.

بارانداز پادشاه، دیوار و دیگر مناطق آشنا و ناآشنا در این بازی طراحی شده اند و Ironrath، خانه خاندان فارستر اولین مکانی است که مشاهده خواهیم کرد.

B2C-P2eCcAA4zmb

گیم پلی و داستان توسط 5 نفر از افراد خاندان فارستر (یا افرادی که در خدمت آن ها هستند) روایت می شود و تصمیمات هر کاراکتر، روی دیگران تاثیر مستقیم خواهد داشت.

Game of Thrones A Telltale Games Series در 6 قسمت روایت خواهد شد که بخش اول آن به زودی برای iOS، مک، پی سی، پلی استیشن 3، پلی استیشن 4، اکس باکس 360 و اکس باکس وان عرضه می گردد و انتظار می رود پنج قسمت باقی مانده در فواصل زمانی 2 ماهه منتشر شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (31 مورد)
  • salar_Sard
    salar_Sard | ۲۲ آبان ۱۳۹۳

    من کتابشو فصل 1و2روکامل وفصل3رو تانصفه خوندم.
    جا داره از خانم مشیری وبقیه مترجمین تشکر کنم. واقعا زحمت کشیدن برای ترجمه کتاب.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی