ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اپلیکیشن و بازی های برگزیده ماه اکتبر برای آیفون و آیپد از نگاه آیتونز

اگر با روند کاری آیتونز آشنا باشید، می دانید که تیم گرداننده آن طبق سنتی قدیمی، هر ماه اقدام به انتشار لیستی از برترین های ماه گذشته می کنند. در ماه اکتبر شاهد عرضه اپلیکیشن و بازی ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۶:۰۰

اگر با روند کاری آیتونز آشنا باشید، می دانید که تیم گرداننده آن طبق سنتی قدیمی، هر ماه اقدام به انتشار لیستی از برترین های ماه گذشته می کنند. در ماه اکتبر شاهد عرضه اپلیکیشن و بازی های بسیار خوبی بودیم که طی روزهای گذشته، به تعدادی از آنها در دیجیاتو پرداخته شد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا به معرفی کوتاهی از بازی ها و اپلیکیشن های برتر ماه اکتبر از نگاه آیتونز بپردازیم.

اپلیکیشن های برگزیده

Toca Boo

screen640x640

با طراحی گرافیکی بسیار زیبا و هدف خوب آموزشی، حضور Toca Boo در لیست برترین اپلیکیشن های آیتونز دور از انتظار نبود. این اپلیکیشن برای کودکان 4 ساله به بالا طراحی شده تا بر ترسشان از تاریکی، از طریق ترساندن کاراکترهای بازی به شیوه ای خنده دار و مفرح غلبه کنند. البته بزرگسالان هم می توانند در محیط گرافیکی Toca Boo به همراه فرزندان خود به دنیای آن وارد شده و برای چند ساعت به دوران کودکی شان بازگردند.

Toca Boo

Toca Boo

سازنده: Toca Boca AB قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 98.4 مگابایت زبان:

!Drafts 4 - Quickly Capture Notes, Share Anywhere

screen322x572

این اپلیکیشن نیز به خاطر سهولت استفاده، به سرعت در میان کاربران محصولات اپل به محبوبیت رسید. با استفاده از آن، می توانید افکارتان را به سرعت در دفترچه های آن یادداشت کرده و آنها را مستقیما روی تایملاین فیسبوک، توییتر و گوگل پلاس خود ارسال کنید. به غیر از اینها، امکان ارسال این نت ها به ایمیل، اپلیکیشن های یادآور، اورنوت و فضاهای ابری مثل دراپ باکس و گوگل درایو نیز فراهم شده. البته برای بهره مندی از این امکانات، ملزم به پرداخت هزینه ده دلاری برای خرید آن هستید.

Drafts 4

Drafts 4

سازنده: Agile Tortoise قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 9.8 مگابایت زبان:

TeleStory

screen568x568

سازندگان Toontastic، در آخرین اپلیکیشن خود عاشقان کارگردانی و مجری گری را هدف قرار داده اند. در TeleStory می توانید داستان بنویسید، خودتان را گریم کنید و یک شوی تلویزیونی اختصاصی برای خود بسازید. پس از ساخت ویدئو، حالا قادرید آن را در بین کاربران میلیونی اینترنت در اقصی نقاط جهان به اشتراک بگذارید. این اپلیکیشن نیز برای رنج سنی 6 تا 8 سال ساخته شده و برای دانلود آن باید هزینه 2.99 دلاری اش را پرداخت کنید.

TeleStory

TeleStory

سازنده: Launchpad Toys قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 332 مگابایت زبان:

AskMD

screen568x568 (2)

این اپلیکیشن رایگان پزشکی، با پرسش در مورد وضعیت جسمانی شما و تشخیص صحبت هایتان از طریق فرمان صوتی، گفته هایتان را با اطلاعات پزشکی تطبیق داده و بیماری شما را تشخیص می دهد. در صورت وخیم بودن وضعیت، نزدیک ترین مراکز اورژانس یا بیمارستان ها را برای درمان این بیماری روی نقشه به نمایش در می آورد. البته امکانات AskMD تنها محدود به موارد گفته شده نیست و از آن می توانید به عنوان یک اپلیکیشن برای چک کردن روزانه سلامتی خود نیز استفاده کنید.

AskMD

AskMD

سازنده: .Sharecare, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 18.3 مگابایت زبان:

Print Studio

screen322x572 (2)

برخی تصاویر به قدری زیبایند که مشاهده آنها روی صفحه های کوچک موبایل و تبلت کافی نیست، بلکه تنها پرینت و اتصال آنها به دیوار خانه است که جاودانه شان می کند. Print Studio با ارائه تنظیماتی برای انتخاب کادر و تنظیم ابعاد صفحه، به شما اجازه داده تا تصاویر اینستاگرام یا دوربین آیفون خود را آماده چاپ کنید. در پرینت استودیو قادرید تصاویر را در ابعاد بسیار بزرگ و یا در حد یک کارت پستال کوچک آماده کرده و حالا خروجی را به چاپگرهای حرفه ای بفرستید. این اپلیکیشن کاربردی را می توانید به صورت رایگان از اپ استور دانلود کنید.

Print Studio

Print Studio

سازنده: Social Print Studio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 46.3 مگابایت زبان:

NBA Game Time 2014-15

screen568x568 (5)

اگر شما نیز از دنبال کنندگان مسابقات حرفه ای NBA هستید، این اپلیکیشن بهترین مرجع شما برای پیگیری روند فصل جاری مسابقات خواهد بود. با کمک آن قادرید زمان و محل برگزاری بازی ها، نتایج زنده، اخبار مهم و جدول رده بندی مسابقات را دنبال کنید. البته کلیه امکانات این اپلیکیشن رایگان نیست و برای مشاهده ویدئوی زنده بازی ها و شنیدن گزارش رادیویی ملزم به پرداخت هزینه هستید.

NBA Game Time 2014-15

NBA Game Time 2014-15

سازنده: NBA Digital قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 35.6 مگابایت زبان:

Quip

screen568x568 (6)

Quip اپلیکیشن رایگانی است که بیشتر برای کارکنان ادارات به منظور هماهنگی امور اداری طراحی شده. در محیط آن قادرید اسناد، برگه های تراز مالی و فهرست انجام کارها را تهیه کرده و آن را مستقیما با همکاران خود در محل کار به اشتراک بگذارید. همچنین کوئیپ دارای قسمت چت اختصاصی برای هماهنگی هر چه سریع تر با همکاران شماست. ضمنا از کوئیپ قادرید در آیفون و آیپد و رایانه های رومیزی بهره ببرید.

Quip

Quip

سازنده: Quip قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 27.4 مگابایت زبان:

Bitmoji

screen568x568 (8)

بیت موجی به شما امکان ساخت اموجی مختص به خودتان را داده که بعدا قادرید آن را به کیبورد آیفون یا آیپد خود منتقل کرده و در مکالماتتان با دوستان، از آنها استفاده کنید. به غیر از کیبورد، از این اموجی های دست ساز می توانید در اپلیکیشن های ارتباطی مثل واتس اپ یا iMessage نیز بهره برده و احساسات خود را بهتر از گذشته به اطلاع دوستان خود برسانید.

Bitmoji

Bitmoji

سازنده: Bitstrips قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 22.1 مگابایت زبان:

SmartNews

screen568x568 (11)

این روزها اپلیکیشن های گردآورنده اخبار کم نیستند؛ با این حال تعداد کمی از آنها موفق به برآورده کردن خواسته های کاربران شده و به دانلودهای میلیونی رسیده اند. SmartNews در محیطی کاربرپسند و رنگارنگ، کلیه اخبار روز در زمینه های مختلف را برایتان به نمایش درآورده و به شما اجازه اشتراک گذاری شان را در شبکه های اجتماعی همانند فیسبوک و توئیتر را می دهد. مهم ترین نکته در مورد اسمارت نیوز، رایگان بودن کلیه امکانات آن برای کاربران است.

SmartNews

SmartNews

سازنده: .SmartNews, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 15 مگابایت زبان:

TinType

screen322x572 (4)

اپلیکیشن ویرایشگر تصاویر TinType، با تمرکز بر عکس های پرتره به شما امکان ویرایش تصاویر را به شیوه ای متفاوت داده است. با تین تایپ قادرید عکس های جدید خود را به پرتره های سیاه و سفید قدیمی تبدیل کرده یا بر روی آن افکت های جالبی مثل افکت تابلوی رنگ روغن بیندازید. البته قابلیت های تین تایپ رایگان نبوده و برای استفاده از آنها ملزم به پرداخت هزینه 99 سنتی هستید.

TinType

TinType

سازنده: Hipstamatic, LLC قیمت: 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 29.2 مگابایت زبان:

JibJab Messages

screen322x572 (6)

در چند سال اخیر، ساخت و به اشتراک گذاری فتوکامنت های خنده دار در شبکه های اجتماعی به تفریح جدید کاربران اینترنت تبدیل شده، بنابراین عرضه اپلیکیشن های مخصوص ساخت فتوکامنت چیز عجیبی نیست. با اپلیکیشن JibJab، قادرید صورت خود را از تصاویرتان بریده و آن را با تصاویر کارتونی محیط اپلیکیشن ترکیب کنید. سپس روی عکس فیلتر انداخته و زیر آن متنی بنویسید. حالا فتوکامنت متحرک شما با فرمت GIF آماده است و قادرید از آن در شبکه های اجتماعی استفاده کنید. استفاده از جیب جب برای کلیه کاربران آیفون و آیپد رایگان است.

JibJab Messages

JibJab Messages

سازنده: .JibJab Media Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 27 مگابایت زبان:

 بازی های برگزیده

 Terra Battle

screen568x568 (15)

بازی ترا بتل با ترکیب ژانرهای نقش آفرینی و پازل، تاکنون طرفداران زیادی برای خودش دست و پا کرده. در این بازی شطرنج گونه، باید مهره های خود را بسته به مهارت هایشان طبق الگویی درست در صفحه بچینید تا بتوانید در مقابله با دشمنان، پیروز میدان باشید. با کسب هر پیروزی در مبارزه، افرادتان قوی تر شده و با قدرت و سرعت بیشتری به حملات دشمنان پاسخ خواهند داد. شاید در نگاه اول، ترا بتل برای بسیاری از گیمرها بازی خوشایندی به نظر نرسد؛ با این وجود رایگان بودنش عاملی است که هر گیمری را برای یکبار هم که شده، مجاب به بازی کردن آن خواهد کرد.

Terra Battle

Terra Battle

سازنده: MISTWALKER CORPORATION قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 87 مگابایت زبان:

Warhammer 40,000: Space Wolf

screen520x924 (1)

نسخه جدید عنوان کلاسیک استودیوی THQ (که در سال 2012 به علت بدهی های زیادش ورشکست شد)، نمایش فوق العاده ای از سبک استراتژی نوبتی در بازی های موبایل است.  در Space Wolf قادرید برای خود قهرمانی انتخاب کرده، تجهیزات و قابلیت هایش را ارتقا دهید تا با وارد شدن به مبارزات و شکست دشمنان، بازی را در حالت تک نفره به اتمام برسانید. وارهَمر جدید دارای حالت مالتی پلیر هم بوده که لذت بازی با آن را برای طرفداران این عنوان قدیمی دوچندان خواهد کرد.

Warhammer 40,000: Space Wolf

Warhammer 40,000: Space Wolf

سازنده: .HeroCraft Ltd قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 474 مگابایت زبان:

Monsu

screen520x924 (2)

منسو یک هیولای بد اخلاق و سبزرنگ است که برای باز پس گیری گنجی که روستائیان از او ربوده اند، به مصاف با آنها می رود. در این پلتفرمر خوش ساخت باید به کمک حیوانات و با بهره گیری از چماق و شمشیر، به دنبال گنج دزدیده شده خود رفته و در بین راه، کارت های مختلف را جمع آوری کنید. منسو از لحاظ جلوه های بصری بسیار جذاب است. این گیم به صورت رایگان در اپ استور آماده دانلود است.

Monsu

Monsu

سازنده: Boomlagoon قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 42.9 مگابایت زبان:

Cars: Fast as Lightning

screen568x568 (14)

عنوان جدید گیم لافت، به ماجراهای لایتنینگ مک کوئین و مَتر در شهر خیالی رادیاتور اسپرینگز پرداخته، جایی که این دو ماشین دوست داشتنی مسابقاتی تحت عنوان Extravaganza راه اندازی کرده و کلیه ماشین های سراسر دنیا را به رقابت در آن دعوت کرده اند. در این بازی قادرید مسیر مسابقات را به شیوه خود طراحی کرده و ماشین ها را از زاویه بالا، در جاده های پر پیچ و خم رادیاتور اسپرینگز کنترل کرده و دست به حرکات مهیج بزنید. جالب است بدانید که در این بازی از صدای اُون ویلسون، صداگذار رسمی لایتنینگ مک کوئین در انیمیشن ماشین ها برای هر چه جذاب تر شدن آن استفاده شده است.

Cars: Fast as Lightning

Cars: Fast as Lightning

سازنده: Gameloft قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 96.3 مگابایت زبان:

Lumo Deliveries

screen568x568 (18)

اگر همیشه دوست داشته اید که مدیر یک سازمان توزیع و پخش بین المللی باشید، به هیچ وجه Lumo Deliveries را از دست ندهید. در این بازی باید با استخدام راننده های دیوانه و حمل و نقل محموله های عجیبی مثل یوفوها،کسب و کارتان را به اقصی نقاط دنیا گسترش داده و با رقابت آنلاین با دوستانتان، مسیر خود را در تبدیل شدن به بزرگترین شرکت حمل و نقل دنیا هموار کنید.

Lumo Deliveries

Lumo Deliveries

سازنده: Lumo Developments قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 85.7 مگابایت زبان:

Daddy Long Legs

screen520x924

بابا لنگ دراز ما در این بازی موجود پشمالویی است که برای گذر از موانع برای گذاشتن قدم های بلند، به کمک ما نیاز دارد. کاری که شما در این بازی بی پایان موظف به انجامش هستید، کنترل قدم های این موجود رشید برای پریدن از موانع و کسب بالاترین امتیاز ممکن در جدول رده بندی است. پیشنهاد می کنیم این بازی سرگرم کننده و رایگان را حتما در آیفون و آیپدهای خود نصب کرده و ساعات خوشی را با آن سپری کنید.

Daddy Long Legs

Daddy Long Legs

سازنده: Set Snail قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 24.8 مگابایت زبان:

New Words With Friends

screen568x568 (20)

محصول جدید استودیوی Zynga، یک بازی فکری برای به چالش کشیدن دایره لغات و مهارت های کلامی شما در زبان انگلیسی است. در این بازی قادرید رقیبتان را با آگاهی انتخاب کرده و با وارد شدن به بازی های حدس واژگان، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید.

New Words With Friends

New Words With Friends

سازنده: .Zynga Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 44 مگابایت زبان:

Zombie Catchers

screen640x640 (1)

وقایع این بازی در زمینی خیالی دنبال می شود که زامبی ها، سراسر آن را پوشانده و امنیت را از ساکنانش سلب کرده اند. شما در نقش موجود سبز رنگ بدترکیب این بازی، باید با کمک کمان تفنگی و سلاح های عجیب و غریب، به شکار این زامبی های بخت برگشته رفته و دوباره زمین را محل زیستن انسان ها بکنید. مطمئنا این بازی رایگان با داستان احمقانه اما بامزه اش، می تواند سرگرمی خوبی برای آخر هفته شما محسوب گردد.

Zombie Catchers

Zombie Catchers

سازنده: Two men and a Dog قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 94 مگابایت زبان:

•••

در این مطلب، به عناوینی که در دیجیاتو معرفی نکرده بودیم پرداختیم. لازم به ذکر است که در لیست ماه اکتبر آیتونز، بازی RETRY از روویو و Flipboard، به ترتیب به عنوان بازی و اپلیکیشن برتر ماه برگزیده شده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (16 مورد)
  • iphone.ir
    iphone.ir | ۲۴ آبان ۱۳۹۳

    مرسی دیجیاتو با این خبرات (-:

  • Sepehr
    Sepehr | ۲۳ آبان ۱۳۹۳

    بنظرم يكي از وجه تمايزا و حتي برتري هاي اكوسيستم ios نسيت به اندرويد
    همين اديتور هاي خوب app store و iTunes اپل هستند كه واقعا برنامه و اهنگ ها و فيلم ها و... برتر رو دستچين ميكنند و تو صفحه ي اول جلو چشم كاربر قرار ميدن
    مثلا ميبيني فلان برنامه يا بازي كه تو App Store جزو برترين هاست و واقعا هم با كيفيته
    تو گوگل پلي هم نسخه ي اندرويديش وجود داره ولي كسي چندان نصبش نكرده يه جورايي بهش كم محلي شده
    بنظرم دليل ايجاد ماركت هاي اندرويدي توسط كمپاني هاي بزرگ
    مثل سوني سلكت
    يا سگلكسي استور سامسونگ
    و قرار دادن اونا در گوشيشاشون
    همين كم كار بودن editor هاي خود گوگل پلي هستش(كه نميتونن آيتم هاي خوب رو در معرض ديد قرار بدن و به كاربر معرفي كنن)

  • xxx_A.A_xxx
    xxx_A.A_xxx | ۲۳ آبان ۱۳۹۳

    هر كس modern combat 5 بازي ميكنه بگه ١ squad بزنيم

  • xxx_A.A_xxx
    xxx_A.A_xxx | ۲۳ آبان ۱۳۹۳

    فقط modern combat 5

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی