ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت: کلیه موبایل های لومیا مجهز به ویندوز ۸ به ویندوز ۱۰ نیز به روز رسانی می شوند

به تازگی حساب کاربری لومیا در توییتر اعلام کرده تمامی موبایل های لومیا که به ویندوز ۸ و یا ۸.۱ مجهز هستند، در آینده به ویندوز ۱۰ نیز به روز رسانی خواهند شد. تایید این ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۲۳ آبان ۱۳۹۳ | ۱۰:۳۷

به تازگی حساب کاربری لومیا در توییتر اعلام کرده تمامی موبایل های لومیا که به ویندوز ۸ و یا ۸.۱ مجهز هستند، در آینده به ویندوز ۱۰ نیز به روز رسانی خواهند شد. تایید این موضوع از سوی مایکروسافت در حالی است که نسخه بعدی ویندوز تا اواسط سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه نخواهد شد.

مایکروسافت در توییت خود همچنین اعلام کرده است که مدل های جدیدی نیز در دست ساخت هستند که به صورت پیش فرض با ویندوز ۱۰ به بازار عرضه خواهند شد. بر اساس شایعاتی که پیش از این منتشر شده،‌ پیش بینی می شود دستگاهی به نام لومیا ۹۴۰ اولین محصولی باشد که با ویندوز ۱۰ در اختیار کاربران قرار گیرد.

نکته جالب در مورد به روز رسانی محصولات لومیا این است که به لطف سیاست موجود، حتی موبایل های بسیاری ارزانی همچون لومیا ۵۲۰ و ۵۳۰ نیز به ویندزو ۱۰ به روز رسانی خواهند شد؛ موضوعی که پشتیبانی نرم افزاری قوی مایکروسافت را به رخ رقبایی همچون اندروید می کشد.

به احتمال زیاد مایکروسافت به روز رسانی ویندوز ۱۰ را برای موبایل های خارج از خانواده لومیا نیز عرضه خواهد کرد، اما هنوز لیستی از محصولات تحت پوشش منتشر نگشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (39 مورد)
  • مجید
    مجید | ۲۹ آذر ۱۳۹۳

    بیل گیتس دوست داریم

  • Mohammad Reza
    Mohammad Reza | ۲۳ آبان ۱۳۹۳

    خوبه دمش گرم ۵۲۰ ما هم اپدیت میشه.کاش روی برنامه های اصلی وینفون که مشابه خوبی ندارن هم زیاد کار کنه و فقط رو این جور اپدیت هایی که سروصدا دارن کار نکنه. مثل موزیک پلیر ها و ویدیو پلیرش و این جور برنامه ها.البته یه سری برنامه ی عالی هم داره مثل دوربین.بگم که بی انصافی نشه.

  • سیدرضا
    سیدرضا | ۲۳ آبان ۱۳۹۳

    مرسی مایکروسافت...ولی ویندوز 10 چقدر میتونه منعطف باشه؟!
    فقط امیدوارم زیبایی بصری سیستم عامل فدای پشتیبانی از طیف خیلی گسترده ی ویندوز فون ها نشه... :-)

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی